HOLANDIA, (jade tam za siedem dni)
to piękny kraj, gdyż mają m.in.: Panią KRÓLOWĄ.

Królowa to Holenderka, a jej matka
też była Holenderką, z kolei jej matka
równiez była Holenderką, a tamtej babcia i dziadek
byli również Holendrami.

Gdyby ta królowa Holenderka, która kocha
swój kraj zobaczyła, że na czele
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Specjalnych stoi
Arab, Turek, Polak, Rosjanin czy Etiopczyk
z niepewnymi papierami i kradnie, i mąci,
to by na niego z pewnością wysłała gwardię narodową
a na ulicach polała by się jego krew.

POLSKA to również piękny kraj, (mieszkam tu, ale pech ?)
gdyż mamy Pana Prezydenta Kwaśniewskiego katolika,
sam Papiez Polak zapraszał go z jego żoną do papamobile -
sam to widziałem !!!
Pan katolik Kwaśniewski musi być bardzo lubiany
przez Ojca Świętego, skoro go zaprosił do papamobile.
Bardzo szanuję Pana Prezydenta,
gdyż wygląda i zachowuje się bardzo dobrze (w porównaniu np.: z premierem).

Z katolicko-narodowym pozdrowieniem

w ramach walki z obłudą i zakłamaniem

Wojciech Domagała