Panie Jurku!
Une jest ostrozne czlowiek, one sie nie bedzie wyglupiac jak Eli Wiesel za
przeproszeniem, ktory to najpierw pisal, ze mordowali goraca para, potem, ze
pradem, az jak ustataili ze gazem pozostal przy gazie...
Najpierw to pisal, ze po wyzwoleniu ganiali po miescie i gwalcili Niemki i
dopiero mu pewien Francuz co z niego "sumienie narodow" robil, poprzerabial
te gwalty na inne bardziej szlachetne rabunki....
No i popatzr pan jakie on ma teraz geszefte..potrzebujesz pan sumienie?? czy
na slub czy na BarMytzwe, czy BathMytzwe dzwonisz pan , masz pan 20 tys
zielonych i posylasz limuzyne i masz pan Sumienie Narodow..Eli Wiesel...
ludzie sie patrza szanuja pana... Telavizja sie pojawi, jak spod ziemi....
Wie pan napisze co innego... a jak sie okaze ze to bylo co innego..a tak
internowanie , to internowanie..kryminal ten sam, klawisze te same, zarcie
tez... a jak cos to mozna napisac- uwieziony, a jak sie znow zmieni to
napiszemy spedzil czas w osrodku dla internowanych,....ech tam  ...pamieta
pan ta wyliczanke z dziecinstwa..no i misio siedzi w srodku, w srodku w
miodku we wychodku...
Dobrze, ze Pan Bog dal nam malwy....i to czyni zycie znosnym.....
RomanK