Panowie,
Po dluzszej niebecnosci powracam na liste prawica. Nie bedzie mi tu
jakis Andrzej da Volvo przeszkadzal. Z listy nie bylem wypisany poniewaz
nie pozwolila na to indolencja administratora. Ale teraz dla odmiany
chce sobie troche popisac.

Stanislaw Blaszczak wrote:

> [...]

To moze ja sie odezwe.

 Czy nie czas by podjac temat wyborow?
> A o czym pan chce tutaj dyskutowac? Ciagle jedne i te same trele morele o
> wszystkim i o niczym byleby tylko na liscie cos pisac?

AWS - skonczeni politycznie, banda zachlannych kolesi, zadne inne
stronnictwo nie przerasta ich w skorumpowaniu i nieudacznictwie,
powtarzam, zadna inna partia, lacznie z SLD ! Na tych oszustow nie mozna
glosowac !

Komitet wyborczy Janka Tomaszewskiego - kolejny rozlamowiec niezdolny do
wspolpracy z nikim poza kanapowym Walesa, i to tylko na czas wyborow.
Zwolennik intersow na pograniczu panstwowego i prywatnego. Typowy facet
ktoremu zalezy na posadach.

ROP - panie Stanislawie, pan sie nie obrazi, ale czas ROP-u minal.
Skutecznosc zadna, medialnosc zadna, zadnych nowych pomyslow, poparcie
zerowe, czas pana Jana minal, a ze nie ma nic lepszego do roboty to
trzyma sie polityki. Jest to partia geriatryczna ktorej nic nie pomoze
nabrac nowego ksztaltu.

Prawo i Sprawiedliwosc. Kaczynski, rzekomo bijacy rekordy popularnosci.
Facet nadajacy sie byc moze na urzednika NIK-u ale nie na prokuratora a
tym bardziej polityka. Jest to czlowiek konfliktowy, i tani efekciarz.
Telegraf i pieniadze FOZZ-u to nie jest tylko agitka SLD, on byl w to
zamieszany, moze nie bezposrednio ale poprzez swoich wspolpracownikow.

Liga Rodzin Polskich - jednym zdaniem, miejsce kolek rozancowych jest w
kruchcie a nie w parlamencie.

Na kogo glosowac?  powiem wprost. Platforma. Tak, platforma.
Liberalowie? tak. Europejczycy? Tak. Wobec tego dlaczego na nich? To
proste, jako jedyna formacja ma szanse na utworzenie powaznej prawicowej
frakcji (niechby nawet na bazie UPR-u). moze nie od razu, ale jako
ugrupowanie sukcesu powinno przyciagnac prawicowcow, moze nie tepych
oszolomow wycierajacych sobie gebe Narodem co drugie slowo, ale
prawdziwych prawicowcow, troche technokratow, troche cynikow, ale ludzi
zdolnych i uczciwych. Ludzi ktorzy nie beda sie taplac w jakiejs
sadzawce ukladow masonskich, sbckich, lewych ukladow i interesow.
Mlodych ludzi dla ktorych nie ma miejsca w partiach Olszewskich czy
Kaczynskich, ludzi ktorzy nie beda wyrywac sie do wyborow mimo ze sa bez
szans jak jakis Lopuszanski. Ludzi trzezwo myslacych. Oportunistow, tak
wlasnie. Olechowski, Plazynski, itd. oni dlugo nie pociagna jezeli
powstanie ta nowa elita, ta frakcja ktora wyhoduja na wlasnym
organizmie. to moze zajac dlugo. 8-10 lat. Prawica zmarnowala pierwsza
dziesieciolatke. Trzeba zaczac od nowa. Postawic na mlodych. Odprawic z
kwitkiem starych "dzialaczy", wszystkich, Buzka, Krzaklewskiego,
Tomaszewskiego, itd. Nawet nazwiska ktore darzymy sympatia. Ich czas
minal, nie sa do niczego zdolni. Samo glosowanie na platforme nie jest
tak wazne jak pokazanie czerwonej kartki calemu dotychczasowemu ukladowi
prawicowemu, ktory jest albo umoczony w aferach, albo nieskuteczny. Znam
wady Platformy, ale maja te jedna zalete ktora wymienilem, ktora jest
odlegla ale przynajmniej jest.
Na kogo pan chce glosowac ?

Ryszard Ochudzki

PS Panie Stanislawie, jak sie panu podoba Telewizja Puls w ktorej
podobno mozna juz ogladac perypetie restauratora oblapiajacego swoje
kelnerki z motywem przewodnim obrazu pt. "Madonna z wielkim cycem"?

--

Darmowy komunikator internetowy - zainstaluj

OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl ]