"Ryszard Saul" <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> wyborow?
>
> Wybor jest taki: Lewica zmieni.......Lewice,
> albo Prawica zmieni...Prawice, ale w takim razie po co zmieniac:-)
>
> Co to jest do diabla PRAWICA?
> Pytam juz pia~ty rok?
> Odpowie mi ktos?:-)
>
> Moc pozdrowien
> Ryszard Saul

Nie potrzebnie wgana sie pan w ciemny zaulek labiryntu definicji, ktore
dzisiaj w Polsce juz niec nie znacza. Skoro wyrobilo sie juz dzisiejsze
potoczne znaczenie slowa prawica i doskonale i pan i ja wiemy, ktore
ugrupowania tak sie okreslaja, ktorzy wyborcy tak sie okreslaja, to po co
probuje pan na nowo wywolywac zbedna dyskusje na temat "Co to jest
prawica?". I dlaczego pyta pan piaty rok. Ten problem pojeciowy istnieje juz
w Polsce conajmniej 83 lata -  moze z przerwa na PRL.

SB

--

Darmowy komunikator internetowy - zainstaluj

OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl ]

Odpowiedź listem elektroniczym