Panie Wojciechu!
Nich pan porozglada sie po Holandii i sprobuje, ale niech pan nie zapomina, ze Krolowa
Holenderska jest taka sama stara baba jak kazda jedna..po prostu ma lepsza posade niz
pan Sikorski, czy Suchocka... Niech pan pomysli i jedzie do Ameryki, jest pan
kawalerem, ma pan odpornosc, na alfonsa sie pan nie nadaje, k..y z pana nie zrobili...
niech pan jedzie...
Przykro mi bo dzis wlasnie spotkalem trzy mlode dziewczyny z Poznania, studentki na
takiej wymianie wakacyjnej bawia dzieci, za nauke jezyka...
wszystkie trzy nie chca wracac do Polski... pytaly mnie, czy nie znam chlopakow,
ktorzy by sie chcieli zenic.... scisnelo mnie w dolku.... Na pytanie dlaczego nie chca
wracac, przeciez maja studia do ukonczenia..odpowiedzialy mi dokladnie to, co pan
Wojtek tlumaczy juz pare dni i wytlumaczyc nie moze....
Zatoczylismy wielkkie kolo... tak samo bylo w latach 70 tych 80 tych  w tym czsie
opuscilo Polske prawie 2mln Polakow etnicznych, w wieku produkcyjnym ,
wyksztalconych....z zawodami... najszybciej i najwiekszy progress zawsze
robili robotnicy wykwalifikowani,,,murarz, ktorego sie nie oplacalo w Polsce
zatrudniac za pare zlotych skakal na rusztowanie ze swoja kielnia i mial na godzine
12$....od razu bez jezyka... inni tez dali sobie rady.... Niech pan jedzie, tam nie
jest pan nikomu potrzebny, najmniej potrzebuja pana czlonkowie partii rzadzacych....
W Judeopolonii na Polakow miejsca nie ma.
RomanK