>From: Waldemar Dworakowski <[EMAIL PROTECTED]>
>To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Re: Prawica: Przeciwko zniewazaniu Polski
>Date: Sat, 23 Mar 2002 23:28:45 +0100

>Chyba Pan zartuje... Proces przeciwko innym jego kolegom
>rozpoczal sie juz kilka lat temu i nic z tego nie wyniklo oprocz
>frustracji dla ofiar... U nas niestety bez zmian...
>
>WD
======================
Pozdrowienia sle.
Coz, zmiany sie same nie uczynia i nalezaloby
"odpowiednio" je przyspieszyc. Wyglada na to ze
Polacy maja jeszcze cierpliwosc. Jak dlugo jeszcze
zydostwo bedzie nam pluc w twarz.
Oni maja tylko jeden argument: pieniadze zdobyte dzieki lichwie
i za nie wlasnie oplacaja wszystkie swoje "osrodki masowego razenia".
Lecz sytuacja zmienila by sie radykalnie, gdyby lichwa zostala zlikwidowana a oni
zostali by bez srodkow na utrzymanie w/w "mass mediow" a Polacy za
jednym razem zostaliby uwolnieni od jarzma dlugow i oprocentowanych kredytow
inwestycyjnych, ktore nota bene oni kontroluja...
Sam Pan widzi Panie Waldemarze ze wszystkie drogi prowadza do finansow i bez
likwidacji lichwy bankowej (czyli reformy systemu bankowego) nic praktycznie nie mozna
zrobic, bowiem oni uzurpuja sobie jeden jedyny monopol na kredyty i swoja "prawde".
Zmienic ten lichwiarski system jest bardzo latwo, ale wazniejsza jest swiadomosc
Narodowa ze jest to jedyne wyjscie pozbycia sie (zrzucenia) tego lichwiarskiego jarzma
z naszych grzbietow raz na zawsze.