Swietny pomysl

Pozwoli Pan ze go forwaduje

Jerzy

-----Original Message-----
From: Jacek Fraczyk [mailto:[EMAIL PROTECTED]]

Olali mnie dokumentnie w redakcji NCz (tj. pozostawili bez jakiejkolwiek
odpowiedzi), dlatego też przesyłam z prośbą o opinię na temat pomysłu o
następującej treści:

-----
"W związku z ostatnio ujawnioną przez pana A. Michnika aferą "ustawa za 18
mln
USD" mam, wydaje mi się, dobry pomysł na rozreklamowanie "Najwyższego
Czasu", a
może i samego UPR.
Otóż jak widać w Polsce można sobie kupić ustawę. W zależności od wagi
ustawy
zależna jest prawdopodobnie też i jej cena.
Mam propozycję do redakcji Najwyższego Czasu i/lub UPR - byłoby to niezwykle
ciekawe medialnie, gdybyście państwo zwrócili się do Sejmu RP (lub koalicji
rządzącej) z oficjalną otwartą prośbą o podanie ceny, jaką państwo
parlamentarzyści życzyliby sobie za przegłosowanie np. następujących ustaw:
- wprowadzenie liniowego podatku dochodowego osobistego (prawdopodobnie cena
uzależniona byłaby od stopy podatku, tj. np. wprowadzenie podatku 12% byłoby
droższe od podatku 15%)
- wprowadzenie jednolitego niskiego VAT na wszystkie produkty (skoro
minimalny
wymagany przez Unię jest 16%, to może właśnie naciskać na te 16%).

Jednocześnie proponuję zwołanie konferencji prasowej, na której NCz/UPR
zgłoszą,
że chętnie kupią te ustawy, organizując na sfinansowanie zakupu np.
publiczną
zbiórkę pieniędzy, tylko "chcielibyśmy wiedzieć ile takie coś kosztuje?".
Myślę że to może być doskonały pomysł na rozpowszechnienie nazw NCz i UPR w
mediach (i to w pozytywnym kontekście!) i jak najbardziej na czasie. Byleby
się
nie zagalopować w oczekiwaniach, tj. np. nie żądać od razu podatku
pogłównego.
Powolutku - to w następnym kroku."
-----

No jak myślicie? To byłby w sumie całkiem przyzwoity układ, tj. zwyczajna
transakcja "płacimy i żądamy". Oczywiście bólem jest w tym wszystkim, że
Sejm
nie ma konkurencji, tj. właściwie dyktuje ceny i nie ma gdzie pójść do
konkurencji. Ale co poradzić. Takie życie :(

pozdrawiam

Jacek Fraczyk