Ujjjjjjj to mnie kamien z serca spadl panie Jerzy, to ja sie bardzo ciesze, pan jestes sprytny czlowiek i bardzo madry, ja nawet nie wspomne co o takich mowi ShulchanAruch..czy BabaMecia... To bardzo madrze, mowic jak Polak, myslec- jak Goj .....a robic dalej po Swojemu:-)))))
Niech mie pan powie, czy musi byc menora w takiej swiatyni no wie pan ponad jeden meter, czy moze byc jakakolwiek byle w spisie religii i wyznan????
Ja dawno nie widzialem zaden porzondny Dziennik Ustaff to moze mnie pan poratuje nie rachujac//plisss:-))) Ja mam tez takie posesje , jak ulal na swiatynie w Polsce...matka staruzka tam co prawda mieszka..ale jak to zrobic zeby i jeszcze odpisac za dpatrywanie miejsca kultu????

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail