Od: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>

> Ustrzez mnie przed grzechem i wskaz gdzie to sie czai w owym texcie
> o zlodziejstwie z glodu????

W tytule wiadomosci.
Po prostu p. Dworakowski zostal opetany szatanska ideologie
socjalistyczna, która kazde zlo zrzuca na liberalów,
chocby kazdy glupi widzial, ze zlo pochodzi
od socjalistów poboznych z AWS czy bezboznych z SLD.

> Ja mysle tez - ze ci co Wielebny Ojciec ich wymienil to nie zadne
> liberaly- ale zwykle skurwysyny....czyli synowie Szatana.

No właśnie. Socjalizm jest ideologia oparta na
zlodziejstwie i zawisci - niewatpliwie prowadzi
te ideologia swoich zwolennikow do grzechu.

Pozdrawiam
Janusz Baczyński

Odpowiedź listem elektroniczym