From: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, August 25, 2003 5:37 AM
Subject: Re: Prawica: Jest kapitalizm. Jak sij nie podoba to niech sij
zwolni1 !!!

Nie wiem ile pan ma lat panie Wojtku...ale Solidarnosc zlikwidowano 13
grudnia 1981 roku. Koniec kropka!
O jakich oszustach wiec pan opowiada???? Nie tylko oszukuja oni sie tez
podszywaja:-)))

RomanK

> [...]
>
>2///W Kielcach była demonstracja Huty Ostrowiec. Ani jeden Solidaruch z
>Kieleckiego zakładu nie przyszedł aby się solidaryzować. Ludzie to dopiero
>wtedy protestują kiedy im jest źle. Jest kapitalizm. Jak się nie podoba to
>niech się zwolnią !!!
>
>Znam zakład kielecki CHEMAR SA gdzie pracuje 1000-2000 ludzi. Jak
>demonstrowała Huta Ostrowiec przed Urzedem to ani jeden solidaruch z
>Chemaru
>nie przyszedł. A jak CHEMAR zbankrutuje to wtedy będzie wielki płacz.
>
>Poznałem się już na oszustach z Solidarności.

Get MSN 8 and help protect your children with advanced parental controls.
http://join.msn.com/?page=features/parental