From: "Stanislaw Blaszczak" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, September 29, 2003 3:37 PM
Subject: Re: Prawica: Wdzieczni za pomoc...

> [...]
> nowe, glupsze , przedstawiajace Polakow jako najnizej stojaca pod wzgledem
> poczytalnosci grupe w Ameryce.
> jednym z nich jest  kawal w ktorym pyta sie ile trzeba Polakow do
wkrecenia
> zarowki... odpowiedz brzmi trzech- jeden trzyma zarowke a dwuch kreci
> stolkiem na ktorym tamten stoi.... to jest oczywiste , kazdy ten kawal w
> Ameryce zna..za tem ten dupek posluzyl sie prostym i jasnymjak slonce
> przykladem aby wyrazic opiie o polskiej Armii, udziale Polakow w okupacji
> Iraqu i zdaniu jakie powino sie miec na temat "przyjazni" polsko

Ameryka to wolny kraj, i kazda gazeta ma prawo drukowac co chce i
prezentowac takie opinie jakie chce. W kwestii udzialu Polski w kampanii
irackiej rowniez w Polsce zdania sa podzielone, a opinie na ten temat
wyrazane sa w przerozny sposob. Kawal o zarowce jest bardzo dobrze znany w
Polsce. Ja z racji swojego zawodu mialem z nim juz w praktyce kilkakrotnie
do czynienia. Tak wiec jedni o naszym udziale w irackim zamieszaniu pisza
tak jak pan to nam przedstawil, a inni pisza zupelnie inaczej. To calkiem
normalne.

Coz, my lubimy smiac sie z dowcipow o Zydach, a Zydzi jak widac bardzo lubia
opowiadac te same dowcipy, tylko ze zmienia sie podmiot.

SB

Hotmail
> Extra Storage!   http://join.msn.com/?PAGE=features/es

Odpowiedź listem elektroniczym