Panei Stasiu..jak tak pojdzie to nie..Unia przezyje nas....
Bich pan dobrze obserwuje..polaryzacja nastepuje moze pan nei patrzy , gdzi etrzeba za rok dwa zobaczy pan wyraznie powekszajaca sie roznice pomiedzy dwoma wielkimi grupami spoleczenstwa polskiego dzeilacego sie na Narod i xenow.... niech sie pan nauczy rozrozniac te grupy i nazwy,

RomanK

From: "Stanislaw Blaszczak" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Prawica: Rosji grozi rozpad?
Date: Sun, 2 May 2004 18:56:54 +0200

Panie Romanie nie ma zadnej polaryzacji w spoleczenstwie polskim [nota >bene:kiedys za uzycie pojecia spoleczenstwo zostalem zbesztany na tej >liscie]. Jesli ktos sie polaryzuje to tylko niewielki procent aktywnych politycznie, reszta ma to wszystko serdecznie gdzies i pilnuje wlasnego nosa. Przezylismy zabory, faszyzm, komunizm to Unii nie przezyjemy? Bez zartow.

SB