From: Waldemar Dworakowski <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Prawica: Ranking krajsw Zwi1zku Socjalistycznych Paqstw >Europejskich
Date: Sun, 23 May 2004 23:13:12 +0200

Janusz Baczynski wrote:

> Od: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>

> W większości normalnych krajów.
>
> No może nie ma takich kapitałowych ubezpieczeń emerytalnych
> na Kubie, Korei Płn i w jakichś afrykańskich krajach gdzie
> nie ma żadnych instytucji finansowych.
>
> Nawet w Polsce która po komunizmie przejęła system,
> w którym prawie 100% "emerytur" pochodziło ze
> składek na bieżąco zbieranych od aktualnych pracowników
> czyli tak naprawdę to były zasiłki,
> wprowadzono tzw. drugi filar w którym każdy kto tam
> nalezy gromadzi sobie oszczędności na SWOIM koncie
> i z tych oszczędności będzie mu wypłacana emerytura a nie
> [...]

Panie Januszu - zalozmy ze jest 100 osob ktore uskladaly po
10mln zl na 'kontach emerytalnych'. Odchodza na emeryture i
zostaje 1 osoba pracujaca i produkujacych dobra. Jak pan sobie
wyobraza - na jak dlugo uskladane srodki wystarcza emerytom?
Niestety od ekonomii fizycznej dosc trudno uciec...

WD

_________________________________________________________________ FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar – get it now! http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/

Odpowiedź listem elektroniczym