----- Original Message -----
From: "Waldemar Dworakowski" <[EMAIL PROTECTED]>

> Jest gorzej niz mozna sobie wyobrazic ,sluzby majace niesc ratunek w
takich
> okolicznosciach uratuja sie same i to chyba w pojeciu wladzy jest
> najwazniejsze.Zaczniemy od lacznosci ,takie  sluzby jak strazacy
,pogotowie
> lub policja nie posiadaja wspolnej
> czestotliwosci na ktorej beda mogly sie porozumiec w razie takiego
zdarzenia

>O ile sie orientuje to siec ulega integracji i powoli siec
>alarmowa powstaje... To nie to co w 'powodzi stulecia' gdy
>ratowaly wszystko komorki i CB...

Dokladniej to krotkofalowcy i CB ,komorki padly jak cala siec telefoniczna
,sa one zwiazane z siecia telefoniczna i komorki byly w Polsce dopiero w
rozwoju .Gdy pokazalem ludziom telefon satelitarny to bylo oslupienie
wielkie , telefon byl kolegi marynarza ktory poplynal w rejs i mi go
zostawil ,ale cena polaczenia byla porazajaca i mozliwa tylko z podobnym
urzadzeniem ,chyba ze byla czynna siec telefoniczna .

>Chyba tylko w zawisie nad baza :> O ile to piloci smiglowcow...
>Telefonowanie z samolotow (w szczegolnosci wojskowych szybkich
>maszyn) w sieci GSM raczej chyba nie ma sensu - bazy sie
>pogubia... Na dodatek kabiny sa niezle ekranowane (przyczyna
>jest banalna - radary) no moze jakichs starych Su.

Przy podejsciach na wysokosci podejscia normalnie mozna rozmawiac ,sam
kabina malo przeszkadza w lacznosci .

pokazowke

>Pokazowki nie bylo. Byla zenada. Ale kaczuszki uratowali... :>
Fakt ,uratowali ,chociaz do tego sie przydali ,ale suma ktora podali byla
porazajaca ,a byla to suma wydana centralnie ,dodac nalezy sumy benzyny
poszczegolnych komend

>'Drzwi od stodoly' to chyba Wright wypowiedzial? ;> A Mig 29 to
>calkiem sensowne latadlo - jeszcze zeby troche sensownej
>elektroniki...

To Szmajdzinski blysnal intelektem przy okazji wywiadow TVzwiazanych z
kupnem   F-16, Mig -29 moze i dobre ,ale prosic Rosjan na kolanach o czesci
,albo kupowac od zlodzieji z Bialorusi lub Ukrainy co zmuszone byly robic
bydgoskie zaklady to troche przesada To co zaproponowali Rosjanie ,czyli
remont i dostosowanie u nich samolotow do parametrow NATO to troche bylo
smieszne ,cos jak wroga prosic o naostrzenie ciupagi na niego samego .

>nie lata 70-te z porwaniami i zakladnikami. Dzisiaj to 'atak zza
>wegla'. Niestety lekartwo na to jest straszniejsze od choroby -
>widac efekty po USA...

Przy okazji stworzono w USA nowe ministerstwo bezpieczenstwo publicznego
,poszla na kupa kasy i samo bezpieczenstwo jest dalej problematyczne ,ta
firma wydala tez programik ktory laczy sie z ich komputerem i podaje "kolor"
zagrozenia swiatowego .Ma Pan racje ze to nie ten poziom ,bieganie "Gromu"
po metrze warszawskim jest totalna bzdura
juras

Odpowiedź listem elektroniczym