----- Original Message -----
From: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, June 17, 2004 9:34 PM
Subject: Prawica: Re: Duzo Wielkich Ludzi...umieraja - tzn Pan Bog
nierychliwy...

>Towarzysze Zydzi - marcowi Thu, Mar 4, 1999Diianaa, [EMAIL PROTECTED]
wrote:Czesc pierwsza:Wlecze sie za Polonia wszystkich krajow wywiadowczy i
>kontrwywiadow- czy "Ogon" zydowskich funkcjonariuszy UB, wywiadu,
kontrwywiadu, wszystkich ogniw wojskowych, partyjnych i administracyjnych, z
>ktorych wiekszosc wybrala wolnosc na zachodzie.

Tylko jak odroznic kto jest kto , pan sugeruje ze te zydy to niby bez
komputera i cicho siedza ,albo pisza przepisy kuchenne .Pare razy powtarzalo
sie na listach, ze wiadoma lista ,jest esbecka prowokacja .Zadnej
zyczliwosci widze na tej liscie ,brak nawet odruchow ludzkich , jak inne
zdanie to opluc i osmieszyc .A  te esbeki wedle zadania jakiegos jechali na
zachod pan sugerujesz , spieprzali z kraju ze strachu zeby nie rozliczyli .
Mialem tutaj gdzies takiego z Australi ,nawet kiedys podobniez na mojej
ulicy mieszkal i tak dzialal w Solidarnosci ze nie znal nawet sekretarza
Solidarnosci , prawej reki Jurczyka , a ze ten byl mezem kolezanki mojej
zony i w jednym zakladzie  pracowalismy ,to mnie nie mogl byle  bajerem zbyc
i tu  nagle zenada , gosc zapomnial  jezyka w gebie i juz go dawno nie
slysze , slabo widze odrabial lekcje.
juras

Odpowiedź listem elektroniczym