Panie Wakdemarze!
Dwa slowa:
niby dlaczego Rosjanie maja sie przyznawac do zbrodni w Katyniu skoro oni nei
modrdowali, dokaldnei jak Polacy nie chca sie podpisac pod Jedwabnym! W Katyniu na
terenie tego samego osrodka NKVD sa o wiele potezniejsze groby kwiatu
Rosji..zamordowani tez orzez ten sam rezym NKVD pod komenda FDzierzynskiego, a potem
Jagody i Berii..zaden Rosjanin.....
Rosjanie udostepniki wszystkie dokumenty i pomagaja jak tylko moga..dlaczego polscy
panowie z Instytutu Niepamieci nei przesluchali zadnego z zyjacych w Israelu swiadkow
i uczestnikow egzekucji Polakow zyjacych w Israelu,,przeciez Rosjanie dostarczyli
dokladneyh adresow i dossier????? Jak zmarl osstatni dopiero puscili jakies tam
informacje....
Co do milosci Bialorusi i Ukrainy... wie pan cos w tym jest....jak w malzenstwie im wiecej pan
sie "zneca" nad zona nie zezwalajac spac....... tym bardziej pana kocha:-))))

Zostawmy Ukraine i Bialorus w spokoju, niech Geemek rajfurzy i streczy swoj kraj
..czyli Ujne jeropejska...

RomanK