From: "jasiek" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: RE: Prawica: Nie bylo nas byl las nie bedzie nas....
Date: Tue, 24 Aug 2004 18:48:32 -0700

Jaki wniosek? Ano wlasnie taki, ze to ziemia rodzi pieniadze, ktore drukuje
sie mennicy, bo coz sa pieniadze bez ziemi??? Ano zwykla makulatura i
bynajmniej nie lepsza od tej, ktora  wisi na "gwozdziu" w niejednym
wychodku...
============================
Jasiek z toronto

P.S. Panie Romku, usmialem sie z tych "ekologofff"...a p. Waldemar wciaz >nie
zwraca uwagi co "ci panowie" maja w "rekawach"...

-----Original Message----- From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Marek Lubinski Sent: Tuesday, August 24, 2004 6:42 PM To: Multiple recipients of list prawica Subject: Re: Prawica: Nie bylo nas byl las nie bedzie nas....

Ci sami ekolodzy z roznych fundacji i organizacji pozarzadowych w Peru jak
np Conservation International staraja sie wlasnie wszelkimi sposobami o
wydzielenie niektorych regionow Andow i Amazonii jako tzw. stref zielonych,
ekologicznych, a jednoczesnie niczyich, wyjetych praktycznie spod
jurysdykcji panstwa- czyli tierra de nadie- ziemia niczyja...Nagle okazuje
sie potem, ze przypadkowo odkryto tam zloza diamentow, zlota lub ze sieje
sie tam coce mutowana genetycznie sluzaca do produkcji cocainy..tak bylo >np.
z taw. strefa Condora na granicy Peru i Ekwadoru...wywoalno nawet wojne w
1997 roku miedzy tymi krajami tylko po to, aby potem wpuscic tam
miedzynorodowa misje oraz wlasnie wspomniana Conservation International-
finansowana z kasy Sorosa- oczywiscie przez czysty przypadek strefa ta jest
bogata w diamenty i zloto....

Marek Lubinski

----- Original Message ----- From: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]> To: "Multiple recipients of list prawica" <[EMAIL PROTECTED]> Sent: Tuesday, August 24, 2004 7:02 PM Subject: Re: Prawica: Nie bylo nas byl las nie bedzie nas....

DO tego wystarczy panie Waldemarze: a- Madry przepis b) Wojt gminy c) Nadlesniczy Madrze tanio i skutecznie....a ze "Ktosio" pozwolil wybudowac swinskiego molocha w Polsce top zaleoze sie nie byl ani Wojt , ani Lesniczy , alni nie patrzyli na przepisy.... wiec niech mi pan powie kto? pan wie lepiej? Ten sam moloch w Ameryce zatrul ocean od Caroliny do Florydy.....zona smierci..zdedchlo wszystko..i cisza, w tivi, w prasie cisza!!!!!! Wie pan dlaczego? Ja wiem! Radze panu tez wiedziec:-)))

RomanK

>From: Waldemar Dworakowski <[EMAIL PROTECTED]>
>To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Re: Prawica: Nie bylo nas byl las nie bedzie nas....
>Date: Tue, 24 Aug 2004 23:40:25 +0200
>
>Dlaczego mafie i to akurat zydowska?
>Czy nie chcialby Pan aby Pana dziecko roslo w niezanieczyszczonym
>srodowisku? A... Pana rosnie poza Polska wiec to co dzieje sie w Polsce
>Pana moze rzeczywiscie mniej interesowac...
>Do wyjasnienia - jak ma Pan watpliwosci co do sensownosci takich >protestow
>to zapraszam na wczasy obok jednej z ferm swinskich pewnej hamerykanskiej
> [...]

Is your PC infected? Get a FREE online computer virus scan from McAfeeŽ
Security. http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963

_________________________________________________________________ On the road to retirement? Check out MSN Life Events for advice on how to get there! http://lifeevents.msn.com/category.aspx?cid=Retirement

Odpowiedź listem elektroniczym