pressemeldungen@lists.wikimedia.org

AYIN YONETIM ZIRVELERINE KAYITLARIMIZ BASLAMISTIR

Tahsilat Yonetimi Zirvesi
Musteri Arastirmasi, Kredi ve Risk Kriterleri

Taseron ve Tedarikci Iliskileri Yonetimi
Subcontractor & Supplier Management Symposium

6 Temmuz / Nippon Otel Taksim - Istanbul / 675 TL + KDV

7 Temmuz / Nippon Otel Taksim - Istanbul / 675 TL + KDV

"Dogru Musteri + Dogru Tahsilat = Basari"
Sunum: Merter Ozay // CarrefourSA Carrefour Turkey Kurumsal Iliskiler ve Hukuk Direktoru

"Alacak ve Tahsilat Yonetiminde En Iyi Finansal Cozumler"
Sunum: Hasan Anlar // Garanti Factoring Genel Mudur Yardimcisi

"Satista Tahsilat ve Musteri Arastirmasi; Cari Hesap Kredi ve Istihbarat Yontemleri"
Sunum: Aydin Gole // Yonetim Danismani

"Tahsilat Sorunlarini Azaltici Satis Sozlesmeleri Tasarimi ve Alacak Tahsilinde Dava Disi Yasal Cozumler, Uzlasma Teknikleri"
Sunum: Av. Ceyda Cimilli Akaydin // Hukuk Danismani

"Alacak ve Borc PsIkolojisi; Alacak Tahsilinde Belli Basli Davranis Konseptleri, Hassasiyet ve Tolerans Dengesi"
Sunum: Dr. Murat Bilgili // Yonetim Danismani

"Muhasebe ve Vergi Uygulamalarinda Geciken Tahsilatlarin Durumu ve Mali Tablolara Yansimasi"
Sunum: Mesut Baydur // Gedik Holding, Mali Isler Genel Mudur Yardimcisi

"Etik Muzakere ile Saglikli Satis Kapatma; Dogru Fiyatlandirma, Sevk, Teslim, Odeme Sartlari Mutabakati"
Sunum: Ozkan Kaymak // Yonetim Danismani

“Alacak Tahsilinde En Sik Karsilasilan Engeller ve Musteri Kaybi Olmaksizin Cozum Yollari”
“Cagri Merkezlerinde Tahsilati Gecikmis Alacaklar Yonetimi ve Collection Aramalari:Tahilat surecleri, Sektorel deneyimler, yasanmis projeler ve TGA yonetimin etkisi”
Sunum: Yalcin Vural // VEGATEL Insan Kaynaklari Muduru
Sunum: Murat Ozdemir // VEGATEL Cagri Merkezi Operasyon Yoneticisi

"Basarili Tahsilat Sistemlerinin Kurulumu ve Nakit Yonetimi"
Sunum: Doc. Dr. Sevket Sayilgan

"Cost and Value Proposition in Sourcing and Procurement: Tedarik ve Kaynak Planlamada Maliyet & Deger Yonetimi"
Sunum: Dr. Shunmugham Pandian // International Logistics and Supply Chain Management Research Unit University Of Plymouth

"Tofas Tedarik Zincirinde Taseron Kullanimina Yonelik; Cozumler, Basari Hikayeleri ve Performans Yonetimi"
Sunum: Mehmet Karaca // TOFAS Tedarik Zinciri Gelistirme Muduru

"Taseron, Tedarikci ve Muteahhit Kullaniminin Uygulamadaki Yontemleri: Beklentiler, Saglanan Faydalar ve Sorunlar ile Cozumler"
Sunum: Abdullah Yazici // Dumankaya Insaat Is Gelistirme ve Planlama Direktoru

"Taseron ve Tedarikci Yonetiminde Gelecege Yonelik Maliyetleri Belirleme"
Sunum: Murat Kulak // Netas Tedarik Zinciri Muduru

"Depolama ve Dagitim Hizmetinde Dis Kaynak Kullanimina Bagli Etkin Yonetim: Sektorel Farklar, Ilac Sektoru Ornekleri"
Sunum: Emre Gollu // Kimya Yuk. Muh, MBA, UCB Pharma Lojistik Muduru

"Taseron Iliskilerinde Yasal Sinirlamalar ve Sorunlar: Taseron Iscilerinin Hak ve Sorumluluklari Ilkesi"
Sunum: Prof. Dr. Tekin Akgeyik

"Taseron ve Tedarikci Iliskilerinde Hukuksal Kriterler ve Kontrat Yonetimi"
Sunum: Av. Ceyda Cimilli Akaydin // Hukuk Danismani

Kayit ve Detayli Bilgi icin lutfen tiklayiniz

www b-o-g-a-z-i-c-i-e-g-i-t-i-m com

216-4- 22 - 95- 95- pbx

Kayitlari Suren Kurumsal ve Bireysel Katilima Acik
Diger Egitim Seminer Programlarimiz:

25 Haziran

Satinalmada Basari ve Pazarlik Teknikleri

Firmalar karlarini daha cok satinalma yoluyla elde ederler, cunku sirketlerin parasi buyuk olcude malzeme ve hizmet alimlari icin harcanir. Bu durumda satinalmacilara onemli bir rol dusmektedir. Firmalarin karliliklarini artirmalari, verdikleri paranin tam karsiligini almalari, uzun vadeli, saglam temelli, yapici ortakliklar olusturmalari, satinalma, pazarlik ve kontrat alanindaki bilgi ve becerilerine baglidir. Bu egitim ile denenmis, pratik, uygulanabilir yontemler ve ornekler katilimcilara sunularak, bunlari is hayatinda basariyla kullanmalarina olanak saglanacaktir

25-26 Haziran

Bayi Kanali Olusturma, Yeni Bayiler Kazanma Ve Kanali Gelistirme

Bayilik sistemiyle calisan sirketlerde; uzun soluklu ve basarili bir bayi kanali olusturma, verimli yonetebilme, durum degerlendirme, pazar izleme, bayi performans degerlendirme ve izleme, satis artirma, performans iyilestirme calismalarini organize etme ve pazarlama aktiviteleri planlama gibi bilgi ve becerilerin kazandirilmasini saglamak.

25-26 Haziran

Temelden Ileriye Uygulamali Muhasebe ve Vergi Egitimi

Egitimde ele alinacak baslica konu basliklari; Temel Duzeyde Vergi ve Muhasebe, Donem Sonu Islemleri, Yurt Disi Islemler Muhasebesi, Uygulamada Sikca Sorulan Muhasebe-Vergi Konulari, Tekduzen Hesap Planina Gore Maliyet Muhasebesi Hesaplari Ve Isleyisi

29-30 Haziran

Satis Yonetiminde Stratejiler ve Organizasyon “Satis Ekibi Secimi- Denetimi- Verim Alma ve Motivasyon”

Satis yonetici ve temsilcilerine cesitli pazarlama strateji ve gelisimlerini aktarirken, genel bir pazarlama kulturunun olusumunu saglamayi amaclayan egitim; pazarlamanin temel tasi olan, satis ve satis gucu yonetiminin inceliklerini, vakalarla susleyerek, gercekci bir tarzda anlatmakta ve pazarlama kulturu icindeki satis yonetim felsefesini, saglam ve cagdas temeller uzerine oturtmaktadir.

30 Haziran

Magazacilikta Vitrin Tasarimi ve Uygulama Yontemleri
Magaza gorsel tasarimcilarinin surekli degisen trendleri takip etmesi cok onemlidir. Bu yenliklerin nasil takip edilecegi, etkili gorsel duzenlemelerin nasil yapilmasi gerektigi hakkinda her tasarimcinin ve gorsellikle ilgilenen herkesin bilmesi gereken pratik bilgiler verilecektir.

30 Haziran

Telefonda Musteri Bulma Randevu Alma ve “Sira Disi” Satis ve Pazarlama Teknik Taktikleri
Bu egitim dogrudan telefonda basarili satis icin gerekli olan hazirlik, teknik ve yontemleri sunmak amaciyla tasarlanmistir.Satis Profesyonelleri Icin Telefonda Etkin Iletisim Telefonda Satis Basarisinin Sirri, Telefonda ‘ Soguk ‘ Satis Yaklasimini Telefonla Satis Icin Musteri Bulma, Ilk Randevu Alma Teknikleri gibi konular islenecektir.

* Katilim icin kayit formu doldurulmasi ve banka makbuzu ile tarafimiza gonderilmesi gerekmektedir.

Tum Programlarimizi sirketinizde size ozel olarak gerceklestirebilmekteyiz.

Sirketinize ozel egitimlerimizin avantajlarindan faydalanmak icin lutfen yetkililerimizle gorusunuz.

www b-o-g-a-z-i-c-i-e-g-i-t-i-m com

216-4- 22 - 95- 95- pbx

Kisisel Gelisim, Etkin Iletisim ve Yonetsel Gelisim Programlari
Insan Kaynaklari Yonetimi Programlari
Satis, Pazarlama, Reklam ve Halkla Iliskiler Programlari
Dis Ticaret Programlari
Satinalma, Tedarik Zinciri ve
Uretim Surec Yonetimi Programlari
Muhasebe ve Finans Yonetimi Programlari