Bagi FPI, lebih penting simpati dari Allah agar diterima Allah.  Haram bagi FPI
untuk ber-muka2 minta simpati dari Islam murtad, orang kafir,  cina, yahudi,
dayak, Ahmadiah, Syiah dan bencong.  Mereka semua bukan harusnya dimintakan
simpatinya, tapi justru harusnya dibasmi demi tegaknya syariah Islam.

Ny. Muslim binti Muskitawati.