Eh cacing tanah,

Nih gue ajarin gimana caranya jadi orang.

Lu kalo gue kasih rambutan, lu pelajari dan amati dulu itu buah sebelon lu
apa2in. Lu bakal tau kalo yg ada rambutnya itu namanya kulit dan kudu di kupas.
Di dalemnya yg putih2 itu baru buahnya yang lu bisa makan. Tapi jangan lu telen
dulu di dalemnya ada bijinye yg lu kudu buang.

Mungkin lu perlu 14-15 kali percobaan, tapi pasti akhirnya lu bakal jago makan
rambutan. Baru abis gitu lu punya kans jadi orang.

Gue kasian ama otak lu yg ga pernah lu pake, semuanya lu maen telen. Coba
bayangin kalo gue kasih duren...

Gue sih ga yakin lu ngerti apa yg gue kamsud. Tapi sebagai manusia yg berakal
budi dan ber pekerti luhur, gue perlu kasih jalan buat elu...