Salam

Hmm.. Hati2 kalau terima email dari saya selepas ini..

email - Senarai Perusuh dan Video Rusuhan Bersih 3.0 - ( hati2 email ini ada
virus / shortcut ke virus ).. dihantar hari ini.. padahal ini adalah email
pertama untuk hari ini..

email - ILLUMINATI,MALAYSIA, BELIAL - masa email dihantar antara 15:45 -
16:32.. masa tu saya tengah memandu keluarga ke KT..

Password yahoo mail memang saya dah tukar.. tapi, mungkin mereka boleh hack
juga selepas ini..

Heran juga, sebab sent item bersih je..

Hmm.. Ini email terakhir saya sehingga 15-May nanti.. Email2 yang diterima
diataranya adalah BUKANLAH dari saya..

[49.6] Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik
membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya,
supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini -
dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali
apa yang kamu telah lakukan.

Dalam khutbah jumaat yang lepas, khatib memperingatkan jemaah supaya berhati
menapis berita yang kefasikan.. Mungkin orangnya tidak fasik..

WAllahua3lam
Wassalam
Hizamri
( http://groups.yahoo.com/group/hizamri_list/ )