Salam

PAS dituduh pemecah ummat Melayu.. Nabi SAW pun dituduh pemecah ummat Arab...

Ketika Perang Badar...

Abu Jahal pun berdoa, "Ya Allah ya Tuhanku! di pagi perang itu nanti; Engkau
musnahkanlah, Engkau kalahkanlah dan Engkau hancurkanlah orang yang telah
memecah-belahkan perpaduan umat Arab."

PAS dituduh sesat.. Orang beriman zaman dahulu pun dituduh sesat juga..

[83.32] Dan apabila mereka melihat orang-orang yang beriman, mereka berkata:
"Sesungguhnya orang-orang itu adalah golongan yang sesat!"

PAS dikatakan bodoh... Nabi Nuh as pun pernah dipandang bodoh juga...

[11.38] Dan Nabi Nuh pun membuat bahtera itu, dan tiap-tiap kali sepuak dari
kaumnya melalui tempat ia membina bahteranya, mereka mengejek-ejeknya. Nabi Nuh
pun menjawab: "Jika kamu memandang kami bodoh (kerana membuat bahtera ini),
maka sesungguhnya kami juga memandang kamu bodoh (kerana keingkaran kamu),
sebagai (balasan) ejekan kamu.

PAS banyak difitnah... Nabi-Nabi terdahulu pun difitnah pelbagai cara..

[9.48] Sesungguhnya mereka telah lakukan fitnah semenjak dahulu lagi, dan
mereka merancangkan terhadapmu (wahai Muhammad) berbagai tipu daya, sehingga
datanglah kebenaran, dan nyatalah (kemenangan) ugama Allah (Islam), sedang
mereka tidak suka kepadanya.

Aisyah ra pernah difitnah bermukah dengan Ali ra..

http://riadhulwardah.blogspot.com/2009/08/kisah-fitnah-kepada-saidatina-aisyah.html

Sejarah sentiasa berulang.. Pelakunnya sahaja yang berbeza.. Episodnya hampir
sama... Tipudayanya sama.. Dosanya pun sama juga...

WAllahua3lam
Wassalam
Hizamri

________________________________
 From: paspispus paspispussy <rattlesnakesss...@gmail.com>
Subject: [chainz_of_frenz] Kalau taksub pun jgn la macam tu sekalikan..

Salah sorang MACAI PR yg paling bangang,bahalol,bodoh dan bengong kat alam
maya...sampaikan nabi Muhammad SAW pun nk dipolitikkan semata2 nak
pertahankan Al Juburi...

M=Mengikut
A=Apajua
C=Cakap
A=Anwar
I=Ibrahim

Ladang Rakyat & Penipuan UMNO

http://www.youtube.com/watch?v=vtam2YjJ7Fg

Liwat 1 - Pengakuan Sukma Dermawan

http://www.youtube.com/watch?v=W0lbHoTQEiE&feature=related

Liwat 2 - Dr Mohd Osman Abdul Hamid mempertahankan hasil pemeriksaannya

Dr Mohd Osman Abdul Hamid dari Hospital Pusrawi yang memeriksa Mohd Saiful
Bukhari Azlan, muncul hari ini untuk mempertahankan hasil pemeriksaannya yang
tidak menemui sebarang bukti yang menunjukkan Mohd Saiful telah diliwat.

Dr Osman telah mengambil cuti lebih sebulan lalu selepas kebocoran laporan
perubatannya ke atas Saiful itu, pada 28 Julai lalu.

Doktor tersebut, yang ditemani peguamnya - M Puravelan dan Yusri Kamaruddin -
mengadakan sidang akhbar di Majlis Peguam pada jam 12 tengahari ini.

Beliau mengesahkan bahawa akuan berkanunnya, yang disiarkan oleh Malaysia Today
memang ditandatanganinya."Saya tidak terbabit dalam politik, saya akan sentiasa
bercakap benar," kata Dr Osman yang kelihatan agak gementar.

Dalam akuan bersumpahnya, Dr Osman mempertahankan laporan perubatannya itu di
mana beliau tidak menemui sebarang kesan liwat selepas memeriksa dubur Saiful.

http://www.mail-archive.com/alternatif-net%40yahoogroups.com/msg01564.html

Isu kononnnya kerajaan negeri Kedah tidak memperdulikan kerosakan jalan di
Kampung Hilir Telok Talipon, Kubang Rotan yang disiarkan oleh Radio Television
Malaysia (RTM) terjawab apabila YB Nasir Mustafa tampil membuktikan bahawa
kerajaan negeri yang telah menurap jalan tersebut dan bukannya Kerajaan
Persekutuan.

ADUN Kubang Rotan, YB Nasir Mustafa berkata, beliau kesal dengan pihak RTM
kerana mendakwa jalan tersebut telah diturap oleh Jabatan Pembangunan
Persekutuan (ICU), sedangkan jalan tersebut diturap oleh kerajaan negeri pada
tarikh 27 Julai 2011.

Beliau berkata demikian ketika mengulas mengenai fitnah RTM berhubung kerosakan
jalan di Kampung Hilir Telok Talipon yang menimbulkan keresahan penduduk
sebelum ini.

“Saya mempunyai bukti bahawa jalan tersebut diturap oleh kerajaan negeri kerana
saya mempunyai surat rasmi daripada kontraktor yang melakasanakan tugas
tersebut, dan juga surat rasmi kepada Unit Perancangan Negeri (UPEN).

“Ini adalah satu fitnah yang jelas, kerana rancangan television Titik Sentuhan
yang disiarkan oleh RTM ini mengatakan saya tak buat kerja, ini juga merupakan
tohmahan yang tidak berasas,” jelasnya.

Beliau turut menjelaskan bahawa jalan tersebut tidak berturap sepenuhnya sejak
pemerintahan kerajaan negeri yang sebelum ini lagi. Jalan tersebut merupakan
jalan MADA dan bukannya jalan kerajaan negeri.

Selepas kerajaan negeri sekarang memerintah saya telah mengambil tindakan
dengan menghubungi pihak UPEN bagi menaik taraf dan menurap semula jalan
tersebut.

“Selain itu, saya juga amat kesal dengan RTM kerana telah menggunakan rancangan
television tersebut untuk kepentingan politik BN,” katanya.

http://www.kedahlanie.info/2011/12/kerajaan-negeri-yang-buat-rtm-dakwa-ia.html

The Making of Krisis Air Selangor.

http://www.youtube.com/watch?v=RDvXZ45805Q

Masalah Air Kelantan.. Siapa yang bertanggung-jawab sebenarnya..

Jawapan bertapis dari kakitangan AUKU Jabatan Air Kelantan..

http://www.youtube.com/watch?v=exJOfyO2ejc

Fitnah video sex 1..

Kat sini Anwar - Ramping.. Dada Tegap/Sasa..

http://daengselili.blogspot.com/2013/03/al-juburi-bebogel-lagi.html

Fitnah video sex 2..

Kat sini Anwar - Boroi.. Tetek Melebeh..

http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0oGdd7XaUNRY1UAAKYQRAUJ?p=gambar%20anwar%20china%20doll&fr=ytff1-