Adakah orang Nasrani yang mengirim ghost mail  seperti yang
    dilakukan Dian Pratama?

    Seingat saya tidak ada.

    Adakah orang Nasrani yang memalsukan posting orang seperti yang
    dilakukan oleh PAREWA PAREWA dan beberapa orang Islam tipikal
    yang lain?

    Seingat saya tidak ada.

    Dan yang rajin memfitnah juga adalah orang Islam tipikal.

    Islam itu, saya bilang dan saya ulang, adalah laknat buat ummat
    manusia.

Home is just a click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/uTGrlB/TM