Hidayat Nataatmaja memalsukan posting saya lagi...

    Dengan rangkaian postign palsu itu, Hidayat Nataatmaja yang
    dungu kayak anjing dan bertabiat nista ini menunjukkan betapa
    nistanya orang Islam tipikal itu...

On 16 May 06, at 1:34, Hidayat Nataatmaja wrote:

> ih si pig yg tua bangka juorookk dan nista
>
> Jusfiq Hadjar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:    aku posting apa lagi
> yah..untuk mendapatkan bayaran dari gereja..pantatku sudah gatal
> nih..ingin disodomi..tapi yg mau menyodok pantatku yang korengan dan
> tetanus ini..ohhh..aku harus cari duit lagi...
>
>   tapi bisanya aku cuman jual fitnah..tdk peduli diludahi dan
>   dikencingi orang..yg penting posting terus ahhh
>

>    >

Protect your PC from spy ware with award winning anti spy technology. It's free.
http://us.click.yahoo.com/97bhrC/LGxNAA/yQLSAA/uTGrlB/TM