Hehehe... lihat tafsir bin Kathir unt 2:216 ini.

This Ayah is GENERAL IN MEANING. Hence, one might covet something,
yet in reality it is not good or beneficial for him, such as refraining
from joining the Jihad, for it might lead to the enemy taking over the
land and the government. Then, Allah said:
﴿وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ﴾
(Allah knows, but you do not know.) meaning, He has
better knowledge than you of how things will turn out to be in the end,
and of what benefits you in this earthly life and the Hereafter. Hence,
obey Him and adhere to His COMMANDS, so that you may acquire the true
guidance.

Bin Kathir bilang, ayat ini berlaku umum. Dan auloh itu jauh lebih pinter dr
orang Islam, maka orang islam hrs nurutin perintah auloh.

Jadi ini sesuai dgn apa yg gua bilang, orang Islam hrs nurutin perintah auloh,
termasuk kalo perintah2 yg sebenarnya dianggap bejad oleh orang Islam, krn
auloh itu maha tau dan orang Islam maha goblok.

Dgn kata lain, orang Islam jadi zombie idiot aja, jangan pake akal buat mikir
koq auloh ngasih perintah bejad.

Ga percuma kan gua ini adalah al ustadz, hehehe...