USAHAWAN TECHTELECA / PKUT
    Technology,Telecommunication & Commerce Alliance
  Program Khas Usahawan Telekomunikasi

    MATLAMAT PROGRAM

  - Melahirkan generasi usahawan telekomunikasi yang
    komited,gigih,serta mempunyai fokus pengembangan
    perniagaan jangka panjang.
  - Melahirkan generasi usahawan yang sentiasa konsisten
    untuk meningkatkan pengetahuan dan kemahiran dalam
    industri telekomunikasi.
  - Melahirkan generasi usahawan berdaya saing,bermula
    dari bawah,serta mampu menerokai peluang-peluang
    segar yang berpontensi,di dalam dan di luar negeri.

    ANTARA PRODUK TUMPUAN PROGRAM INI IALAH:

  - BH Club Corporate
  - BH Online Trade Directory
  - SquareCap
  - Buy,Sell or Rent (akan datang)
  - Tmnet Streamyx
  - Tmnet Direct
  - Tmnet Hotspots
  - Ring-Ring Kad
  - ITalk
  - Kad celcom X-Pax + Reload Kad
  - Talian Tetap TM
  - TM Centrex
  - TM e-voice
  - Telefon Mudahalih seperti:
    Nokia,Motorola,Sony Ericson,LG,Samsung,Dopod
    dan M-Mobile.
  - Perkakasan Komputer seperti:
    HP,Acer,Apple dan Toshiba
  - Perkakasan Pencetak
  - TV Satelit & Kerajaan Elektronik
    Astro dan E-Perolehan

    Semua produk diatas boleh dijual oleh usahawan yang
    menyertai program Techteleca ini.
    Margin keuntungan adalah sangat tinggi.

    Untuk menjadi usahawan ini anda terlebih dahulu
    perlu menghadiri taklimat yang akan diadakan di:

    Faratech training centre
    Level 7,Block C
    The Mines Waterfront Business Park,
    43300,Seri Kembangan,
    Selangor Darulehsan.

    Taklimat akan diadakan  setiap hari SABTU pada pukul
    10.00am - 12.00pm.

    Atas jemputan:
    Shaharuddin ( code no: 30S-292-C155-D985-000 )
    No tel: 017-3197662
    Email : [EMAIL PROTECTED]

  P/S : SEMPENA MUSIM CUTI SEKOLAH INI SAYA TAWARKAN DISKAUN 50% KEPADA 10
USAHAWAN YANG PERTAMA MENDAFTAR DI BAWAH SAYA.
  JOIN SEKARANG!!

    Untuk info lanjut anda boleh klik url dibawah:
    http://www.acdra.net/dinms3/