salam sejahtera,

Tertekan dengan masalah kewangan yang membelenggu diri, saya nekad untuk
mencuba menyertai  igetworld.com melalui emel yang dihantar oleh seorang
kenalan memandangkan risikonya amat rendah (iatu modal Cuma RM50)

DIKALA RAMAI DIANTARA RAKAN – RAKAN SEPEJABAT BERKERUT DAHI KERANA SUDAH TIADA
OT, INCREAMENT DAN BONUS DIBEKUKAN KERANA  BAHANA KEMELESETAN EKONOMI DAN
HUTANG YANG MASIH BELUM LANGSAI KELILING PINGGANG, SAYA PULA MASIH LAGI MAMPU
TERSENYUM GEMBIRA LANTARAN AKAUN MAYBANK SAYA DIPENUHI RATUSAN RINGGIT
SEHARI!!!.

JUST PART TIME!

Kini saya tidak lagi teragak - agak nak berbelanja takut bajet lari, hutang
PTPTN masa saya belajar dulu pun dah dapat saya settlekan.

Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan
perniagaan Internet…

Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!
Dipaparkan juga dibawah adalah beberapa orang downline yang telah berjaya
mendapat beratus - ratus ringgit malah mencecah ribuan ringgit di bawah group
ini.

Seorang lagi downline Puan Jamilah dari Seberang Jaya Pulau Pinang yang baru
diaktifkan IDnya pada hari ahad, 22-03-2009 telah berjaya mengutip RM700 lebih
dalam masa 2 hari sahaja!!! dan inilah SMS yang  diterima dari beliau.

‘Akak berterima kasih pada biznes ini, kerana kalau tak, manalah nak dapat
macam ni. Siapa kerja lebih dia dapat, work smart! Akak atur Strategy sebelum
masuk. Klu boleh dalam sehari semua balik modal melalui penyusunan 1 kaki. Bila
mereka happy, mereka akan kerja lagi dengan yakin. Tq again.’

  Sender: Puan Jamilah
+60134303292
22-03-2009

Profil Downline

Maklumat Member

Username

jamilah1981

Nama

Jamilah Abd Kadir

Tarikh Masuk

2008-10-22 04:47:51

Status Reseller

Aktif

Email

jamilah1975@ gmail.com

No. Handphone

0134303292

Anda boleh hubungi mereka sendiri untuk lebih kepastian.
So, aktifkan ID anda segera melalui laman web berikut:

http://www.igetworld.com/azri413
Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik
saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang
dihantar oleh Admin igetworld.com.

KELEBIHAN igetworld.com;
1.      New babies.  Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web untuk
detail)
2.     Spilover (Limpahan keluar).  Dengan formula (SLEEPING PARTNERS) ini,
tanpa menaja tapi masih boleh dapat income.
3.      Sistem website yang mantap dan berkesan.
4.       Tidak perlu menjual produk.
5.         100% dilakukan secara online.
6.         Bimbingan disediakan untuk kejayaan.
7.         Pembayaran terus ke Akaun Bank Anda!

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang di SELURUH NEGARA join igetworld.com. (
Cuba lihat disebelah kiri web  igetworld.com. bahagian 'Latest Member' tiap-
tiap jam ada sahaja penyertaan baru yang masuk.). Jangan tunggu ramai orang dah
masuk baru nak aktifkan ID, kerana bila network dah jd besar dan berkembang ID
anda akan terkebawah!! !

Dengan kemelesetan ekonomi global sekarang kita telah mencari pelbagai jalan
alternatif untuk memperolehi pendapatan yang lebih bagi menampung keperluan
kehidupan yang semakin meningkat. Pelbagai cara terdapat disekeliling kita cuma
terpulang kepada kita untuk merebut peluang yang sememangnya terhidang didepan
mata.

  Robert Kiyosaki: "orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain
hanya mencari kerja."

http://www.igetworld.com/azri413

(P/S : Jika anda tidak memerlukan extra income untuk menyelesaikan masalah
kewangan anda, sila fowardkan kpd org lain yang lebih memerlukan)

Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

New Email addresses available on Yahoo!
Hurry before someone else does!

New Email addresses available on Yahoo!
Hurry before someone else does!