Sila baca ulasan ini, buat penilaian sebelum menyertai program ini

  Program PENGANDA WANG BERTERUSAN ini dilancarkan pada 31 Mei 2008 dan saya
adalah peserta ke 8 menyertainya. Sehingga hari ini (14 Jun 2008) sudah 2
minggu program ini dipromosikan.

  Program ini amat lembap dimana ianya mungkin tidak berada di radar skrin si
pencari peluang menjana pendapatan di internet. Ia mungkin sedang bersaing
dengan satu lagi program yang dilancarkan pada 24 Mei 2008. Pada tahap ini
program pesaing tersebut telah mencecah ribuan peserta tetapi untuk rekod
setakat 14 Jun 2008 (jam 1.45 petang) keahlian program ini hanya 35 orang
(tetapi semua berbayar).

  Saya memantau program ini setiap hari selepas menyertainya. Apa yang
menariknya pada minggu pertama hanya 11 orang menyertainya. LEMBAB sungguh.
TETAPI pada minggu kedua pergerakannya amat drastik (terutama sekali pada 12
dan 13 Jun) , dari 11 orang ianya meningkat menjadi 35 oarng dan saya jangkakan
lebih ramai lagi yang menyertainya pada minggu depan.

  Apa program yang dimaksudkan? Klik PENGGANDA WANG BERTERUSAN. Bookmark laman
web ini dan pantau pergerakan keahliannya beberapa hari.

  DIHARI-HARI / MINGGU-MINGGU HADAPAN DIJANGKAKAN LEBIH RAMAI YANG AKAN
MENYERTAINYA TERMASUK ANDA SENDIRI. DIJAMIN!! (sesiapa yang membuka e-mail ini
adalah pencari peluang yang mencari program-program hebat dan sanggup mengambil
risiko).

  Kita mungkin tersilap memilih menyertai program yang dilancarkan pada 24 Mei
2004 yang nampak begitu gah dengan keahliannya, tetapi kita terpaksa menunggu
sehingga dahan ke 5 bertunas baru mendapat pulangan. Ini bermakna kita tidak
mendapat apa-apa bila merekrut dahan 1 hingga 4 atau bila dahan tersebut
merekrut tunas-tunas baru. Downline saya pun dah stop merekrut. Kemungkinan
kita tidak dapat kembali modal kerana program tersebut membenarkan keahlian tak
berbayar dibawah kita. Dengan kata lain tidak akan ada pergerakan jika ahli
dibawah tidak membayar kerana tidak boleh merekrut. (Mohon maaf diatas ulasan
ini kerana setiap orang mempunyai hak menyuarakannya. Jika tidak bersetuju
dengan pendapat ini, sila abaikannya).

  Tetapi kita masih berpeluang menyertai program yang mengamalkan peluang
menang-menang ini, Sila klik PENGGANDA WANG BERTERUSAN dan pantau pergerakan
keahlian sekarang sebelum membuat sebarang keputusan.

  SILA BUAT PEMANTAUAN PERGERAKAN KEAHLIAN BEBERAPA HARI INI DAN DIHARAP
SAMA-SAMA MEMBUAT KEPUTUSAN MENYERTAINYA SEBELUM SAUDARA-MARA ATAU RAKAN-RAKAN
ANDA MENYERTAINYA TERLEBIH DAHULU.

Kirim email ke