Program ini dilancar pada 31 Mei 2008. Saya peserta ke 8 menyertainya. Saya
memantau program ini setiap hari selepas menyertainya. Apa yang menariknya pada
minggu pertama hanya 11 orang menyertainya. LEMBAB sungguh. TETAPI pada minggu
kedua pergerakannya amat drastik (terutama sekali pada 12 dan 13 Jun) , dari 11
orang ianya meningkat menjadi 35 oarng dan saya jangkakan lebih ramai lagi yang
menyertainya pada minggu depan.

  Apa program yang dimaksudkan? Klik PENGGANDA WANG BERTERUSAN. Bookmark laman
web ini dan pantau pergerakan keahliannya beberapa hari.

  DENGAN TREND DRASTIK TADI, DIJANGKAKAN LEBIH RAMAI YANG AKAN MENYERTAINYA
PADA MINGGU-MINGGU HADAPAN. DIJAMIN!!

  Anda tidak yakin? Sila klik PENGGANDA WANG BERTERUSAN dan pantau pertambahan
keahlian sekarang. Bacaan terakhir pada 14 Jun 2008 (1.45 petang) keahlian 35
orang. Sekarang??

  Jika sudah yakin dengan ramalan saya, Join segera PENGGANDA WANG BERTERUSAN.

  .