From: <[EMAIL PROTECTED]>

Am trimis acest protest la Romania Libera, cred ca ar fi bine sa-l trimita
cati mai multi si sa-l iscaliti
G.Gane

Draga domnule Gane, stiti ca sunteti unul dintre personajele mele preferate
;)
Cu toate acestea, mie mi-ar fi greu sa trimit/iscalesc un protest in
germana, fara sa stiu ce contine - n-ati dori sa-l traduceti?
(cred ca l-ati trimis si pe eu_list si cred ca ownerul n-o sa-l lase din
cauza ca nu poate sa-l citeasca - sau ma insel eu? si Dl. Branea stie si
germana? ;)

Pe de alta parte, tin sa va avertizez ca la Romania Libera situatia este
discutabila - adica, din cate stiu eu, PMB si-a vandut cea mai mare parte
din actiuni si WAZ este actualul proprietar. Ce orientare editoriala are,
este la fel de treaba lui pe cat este treaba lui Vadim cu Romania Mare sau,
poftim! a lui Mitica Dragomir cu "Atac la persoana". Nu ne plac, nu le
cumparam - si asta e!
Oricum, incepand de prin early '90 (nu mai stiu daca 92 sau 94) eu nu prea
mai mor de dragul RL; in plus, dupa ce-am vazut in perioada 98 - 2000 la ce
ii duce mintea (oarecum "din interior" - disclaimer! n-am lucrat NICIODATA
la ei, am avut doar OCAZIA sa vad ce contine oala lor de ciorba) am o
rezerva ACCENTUATA fatza de PMB si RL in general (ma rog! exceptie fac,
individual, cativa ziaristi BUNI - dar care, din pacate, "se pierd" prin
gramada aceea)

Daca ati dori sa ne dati niste explicatii, eu v-as ramane recunoscatoare :)

? :)

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM