“Varianta Congo” prinde contur  A.A.Miercuri, 08 Decembrie 2004Trei tineri din
Arges vor sa emigreze in AfricaTrei pitesteni, toti actuali sau fosti
jurnalisti,ne-au declarat ca sint hotariti sa-si depuna astazi laambasada
Republicii democrate Congo cite o cerere deemigrare, in semn de protest fata de
ceea ce seintimpla la ora actuala in Romania, in special cuclasa politica.
Tinerii spun ca gestul lor esteconsecinta lipsei de perspectiva, a
coruptieigeneralizate, a minciunii, jafului si demagogieiinstaurate de actuala
putere. “Ce sanse am eu, caexponent al actualei generatii, intr-o tara in
carehotul striga “hotii!”, presedintele calca in picioareConstitutia, iar
primul ministru declara ca vrea safaca sex cu nevestele ziaristilor? Intr-o
tara in carelibertatea de exprimare este suprimata pe zi ce trece,prin cenzura
sau autocenzura presei? In care justitiaeste controlata politic, iar legea este
o bariera pecare o spulbera jeep-urile cu girofar? Intr-o tara incare vointa
electoratului
 este grav viciata de unsistem special creat pentru a ramine la putere
fostiicomunisti? Recurg la acest gest pentru a trage unsemnal de alarma, in
special in rindul generatieitinere, lipsita la ora actuala de orice perspective
inRomania. Ii astept pe toti cei care vor sa ni sealature in acest demers
astazi, la ora 12.00, in fataAmbasadei Republicii Democrate Congo”, a declarat
unuldintre  pitestenii care este hotarit sa-si depunacererea de emigrare in
Congo.Cei trei au declarat ca, pina in momentul cind li sevor aproba cererile
de emigrare, vor sa raminaanonimi.

   Get the latest updates from MSN   MSN Home  |  My MSN  |  Hotmail  |  Search
 |  Shopping  |  Money  |  People & Chat  Feedback  |  Help    © 2004 Microsoft
Corporation. All rights reserved. TERMS OF USE  Privacy S

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM