--- In [EMAIL PROTECTED], "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: cbjola <[EMAIL PROTECTED]>

> (hihihi! rautacioasa cum sunt, eram gata-gata sa propun Café
Amsterdam ;)))

Asta suna bine, desi nu stiu nimic de ea. Cum e?

> Mi-am mai amintit niste carciumioare... una-i Nedra's (zona
cinematografului
> Europa) unde joia se-ntalnesc cei din clubromantic,

Am auzit vag de astia... un fel de bordel second-hand sau ceva de
genul asta?

> hihihiiiiiiiii ;))) sa mergem la fosta cantina studenteasca de langa
> Drept... la-mpinge tava.... sunt niste preturi si portii de n-ai
crede! (da'
> bere n-am vazut :(

Ntzzz... Nu-mi prinzi picioru'. Mai bine la Clopotnita aia de care
faceai vorbire in mesajul anterior. Stiu ceva carciumi haioase pe unde
imi faceam veacu' cu amicii, dar as prefera ceva nou. Asa ca te las pe
tine si restul sa decideti: fara tave impinse insa, si fara manele.
Clopotnita merge.... Aduc eu pianu'. Tu vii cu lumina discreta si
restul de figuri...

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM