Daca vrea cineva link-ul, ask pe private :) Deja i-ati facut prea
multa reclama si nu vreau sa ma ia careva la suturi...

Nu sunt ale mele, sunt doar colectionate in scop personal cine le
acceseaza/foloseste o face pe riscul propriu ;)

A trebuit la acea vreme sa le dau cu lingurita pentru ca sunt f.
multe si nu sunt CNN sa am banda la cateva zejdemii de vizitatori pe
ora facand download masiv la poze:) Doar in _prima_ ora imi aduc
aminte ca au fost peste 10000 vizitatori unici, voi stiti cata banda
inseamna asta la poze?:) Asta pentru ca toti s-au multumit sa dea
linkul si la persoane straine etc...:)

Gushterul

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM