--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta Nedelcu" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Salutare, stimate domn! :)
>
> Am fost vreo 3 zile in situatia de a urmari la TV mai mult BBC
> International - si ce crezi?
>
> Numa' ce ma trezesc, in 20 ian., ca toaaaaaaata ziulica, pe acest
> post (care candva imi placea) sunt manifestatii stil "23 August" si
> pupaturi in fund pentru care bietul Ceausescu ar fi MURIT de
> invidie! :(.

Mainstream media e de tot rahatul: dupa ce au repetat inconstient,
fara sa verifice nimic, toate balivernele cu WMD ale psihopatilor de
Bush, Rumsfeld si Rice inainte de razboi, acum se intrec in comentarii
super-penibile despre Marele Lider. Sistem Nord Corean versiunea
prescurtata americana. Nu e vorba de cenzura directa, si de
auto-cenzura pe motive economice. Nu se critica dementul pt ca altfel
nu cumpara ziarul sau nu urmareste programul prostimea fundamentalista
din Sud si Mid-West, care e din pacate majoritara.

Discursul carnatului de la inaugurare a aratat clar ca avem de-a face
cu un om bolnav mintal. Singura chestie notabila de sapt trecuta a
fost interventia senatoarei de California, Barbara Boxer, care a
demonstrat cu probe toate minciunile si balivernele insirate de C
Rice, vaca aia ingamfata care i-a luat locul lui Powel la Depart de
Stat.  Din pacate si democratii sunt niste idioti, in marea lor
majoritate. Le e frica sa sara la bataie, asa ca se multumesc, cu mici
exceptii, sa bombane cu juma de gura pe la colturi. Mentalitate de
super-loser....

Give the gift of life to a sick child.