Gustere,

Bati campii la greu. Remarca mea era de bun simt: tu ai spus ca Bush
merita votat pt ca stii ce-i poate pielea. Eu doar ti-am aratat cat de
ridicol e argumentul asta daca ii duci logica pana la capat.  Pe de
alta parte, tu nu prea ai nici o vina. Chestia asta inepta cu "sa
votam pe Bush ca stim ce-i poate pielea" e sloganul electoral promovat
de insusi Bush 1 an intreg contra sumei de 200 milioane de USD. Tu
doar l-ai repetat automat, ca papagalul, fara sa-l treci putin prin
filtrul gandirii proprii. Pacat, ca spre deosebire de Valachus per
Fascistus, tu arati ceva potential. Sfatul meu: lasa sloganele si
gandeste cu mintea ta.

Give the gift of life to a sick child.