Waw !
Nu stiam ca vam adus la asa o disperare  !

Re:
"""" Pai, cf. aceleiasi (lipse de) logica a Dvs., eu va recomand sa va
retrageti de pe listele romanesti: ca sa citez: "concentrati-va in propria
ograda".
!!! :)))

Codruta   """"

Pai Codruta, in afara ca sant american mai sant si cetatean al Romaniei desi am
tot dreptul sa scriu pe listele romanesti.
Tu insa si toata jleatca ta de falsi aparatori ai  mediului  santeti eventual
turisti in USA dar atat.

In rest... .
SRI,SIE  si Codruta  malai viseaza ca vrabia de pe gard !

Nu scapati de mine asa usor !

Vasile Bouleanu   .

From: Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Codruta si toti cei ce  se zbat ca pestele pe uscat

WRONG! poate va "zbateti" Dvs.! Eu nu ma "zbat" pentru simplul motiv ca mi
se rupe-n paishpe! Stiu ce sunt in stare sa fac EU - si n-are de ce sa-mi
pese de cine si cum ii conduce pe americani.
Asta nu inseamna, insa, ca nu ma distrez cand vad ce *** si-au ales sa-i
conduca :-ppp

> Voi care va credeti experti in politica  USA  citind stiri pe internet nu
faceti altceva decat dati dovada de naivitate,credulitate si mai ales
creeati o imagine proasta a Romaniei.

FleOShK! da' de CAND cititul pe Internet "creaza o imagine proasta a
Romaniei"?????
Hai, ca asta fu tare! se vede ca ati dat mana cu de-alde Iliescu :-p

> Concentrati-va in propia ograda. Fiti agresivi cu  neregurile din
alegerile voastre ! PSD-ul are in  momentul de fata o pozitie parlamentara
pe care clar a obtinuto prin frauda. Voi ce faceti ? Numarati voturile in
USA ?

Pai, cf. aceleiasi (lipse de) logica a Dvs., eu va recomand sa va retrageti
de pe listele romanesti: ca sa citez: "concentrati-va in propria ograda".
!!! :)))

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro