Scuze pentru postarea de doua ori a mesajului.
Din nefericire uneori nu reusesc sa trimit mesaje asa ca le trimit in
mod repetat. Nu il mai trimit pentru ca am vazut si eu ca a intrat pe
lista. Oricum multumesc pentru confirmare.
Cat priveste lista, eu cred ca nu va disparea prea curand pentru ca sunt
destule motive ca oamenii sa protesteze si atata vreme cat au unde, o
vor face.
Bune sa va fie inimile!

Marilena

Sorin Cheval wrote:

> trimite iar
>
> Prima data a intrat ca Re, apoi ca Fwd, e altceva!! Sa vedem a treia
> oara :) Si eu zic ca lista va exista cat timp vor intra mesaje pe
> ea, o sa calculez astazi care e tendinta, cam in cat timp nu vor mai
> intra mesaje in conditiile mentinerii concentratiei actuale de CO2
> in aer. Codruta a luat apararea, ma rog, a mentionat, o serie de
> oligofreni de pe lista, dar l-a uitat pe unul de vaza, ala cu unica
> alternativa ;)
>
> Baaai!! Pe grupul educatie si cercetare incepem sa facem liste
> negre, bagati-va cat mai e timp! :)

> [...]

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM