--- "cbjola" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> nu stii sa faci niste diferente elementare.

> Repet dreapta conservatoare din America,
> nu Clinton sau Michael Moore
> il compara ingrozita pe Bush cu Hitler
> si denunta ascensiunea
> fascismului in America din ultimii 4 ani!

cum a ramas, dovedesti cu prisosinta
a fi nazist, simpatizant nazist, dupa
cum ai demonstrat in repetate randuri.

Mai intai devenisei portavocea stangistilor
trotchisti care demonstrau impotriva
invaziei din Irak. Cum s-a demonstrat te-ai
dovedit un neofascist, ca intreaga stanga
devenita dupa vorba lui Markovits neofascista.

Acuma devii portavocea echivalentului lui Le Pen
si al lui Haider in SUA, Pat BUchanan, un fascist
notoriu.

E clar, esti o bestie innebunita.

Un curand am sa-ti arunc cu prastia de mancare, pana
nu de mult iti aruncam resturile in vagauna ta
de sub pod unde iti facusei adapost.

Ai ajuns de rasul lumii.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM