--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Eu ma plang, tu te plangi, el
> se plange - HALAL "deductie logica".

asta nu se numeste "deductie logica"
asta se numeste pattern.

Daca observi niste manifestari care
se repeta din partea unor grupuri care
au caracteristici comune, in limbaj
stiintific denumesti acest fenomen
un "pattern".

> Sa vezi ce ma plang EU, mintenash!
> o sa deduceti ca dau la buget vreo cateva
> miliarde bune! :-pp

asta se numeste "manifestare regateana".

N-are nimic in comun cu denumirea stiintifica de "pattern".

> Ce PUII mei "produce" atat de mult Transilvania?

in fine, mi-e greu sa-ti dau toate detaliile, as putea
sa-ti doar un exemplu pe care-l cunosc, Brasovul, iar cand
voi epuiza lista iti vei da seamna ca niciodata n-ai avut
habar de ceea ce vorbesc.

asa ca mai bine las-o balta.

> ca e PLINA de "gauri
> negre" - merg la subventii acolo, de nu se poate!

logica era alta:

daca aduni pagubele (subventiile) la beneficii ajungi la
banii varsati la visterie. Iar acesti bani varsati la visterie,
in cazul Brasovului, inseamna 2/3 duse si nevazute (adica niciodata
nu s-au mai intors acasa) in schimb doar 1/3 s-au intors de
unde au plecat.

> Cele mai multe "zone defavorizate",
> cele mai multe firme cu datorii (vezi
> "chemical brothers") samd...

industria chimica e concentrata in Moldova.
La ce te referi?

Zone defavorizate?
Nu stiu la ce te referi, insa personal ma gandesc la
o zona defavorizata din judetul Brasov, e vorba de fostele
sate sasesti astazi devenite o imensa Tiganie, cu deosebita grija
a Partidului Comunist si al Securitatii.

Oricum la bugetul Romaniei varsat de judetul Brasov municipiul varsa
85% pe cand restul (inclusiv Tigania) varsa in jur de 15%.

> aaaaa.... Tmisoara? ;))... pai, da.... autostrada ar trece pe
> aproape... dar parca ziceati ca Timisoara NU e in "Transilvania lu'
> Bechtel" :-pp

Transilvania de punct de vedere administrativ inseamna Ardeal,
Crisana, Maramures si Banat.

Ardealul inseamna Regiunea 7 plus judetul Cluj si o parte
din judetul Bistrita-Nasaud (sa ne cunoastem Patria mai ales
ca ne laudam ca o reprezentam din punct de vedere Mediu).

Asa zisii "ziaristi" de astazi nu sunt obligati sa invete cate
ceva despre geografia Romaniei?

> Dati, domne, aici STATISTICI!!! NUMERE! CAT varsa la buget fiecare
> judet, cat ia de la buget, cate subventii merg in... cate datorii la
> buget exista in jud. resp... nu basme si blablauri...

Nu lucrez la Trezoria Romaniei sau in Ministerul de Finante,
iar in plus nu am vazut nicaieri postate cifre parvenind de la
aceste institutii.

Asa ca ma bazez pe informatiile difuzate de presa din Romania,
printre care presa regionala, din care rezulta aportul
de peste 2/3 a judetelor Transilvaniei la bugetul Romaniei.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM