[protest-ro] spam MyJob

Varsta de 80 este justa, dar eu nu m-am inscris nicaieri, primeasc multe din
Romania, ca si din toata lumea fiindca corespondez cu trei continente si in
alte limbi. In ultima vreme am deaface cu cineva din Chsinau, de atunci primesc
reclame pe ruseste. In fiecare tara sunt firme care cumpara de la posta adrese,
atat reale cat si emailuri, ceeace nu este legal, dar tolerat. Aici se cunoaste
problema, insa nu se intreprinde nimica. In fond sunt probleme economice. La
noi se cumpara mult online. Daca am nevoie de ceva caut in internet si comand,
este foarte practic, de platit platesc prin credicard VISA indiferent unde
comand, Pot comanda si in USA, sau Japonia tot VISA platesc. Emailul meu are 10
ani si este cunoscut peste tot, dar sunt foarte bine aparat, un firewell
puternic de la providerul meu T-Online care are 25 milioane de conectari si un
antivirus mai bun ca Norton, se numeste GData, este ieftin si foarte bun.
Primesc zilnic in jur de 10 emailuri cu virusi, din care circa 7 din Romania.

  > si eu primesc myjob.
  > ggane

  HA! HA! HA!
  Asta fu tare!

  Deci o persoana de peste 80 ani, din Germania (am inteles bine, nu-i asa?)
  s-o fi inscris pe MyJob, doara-doara si-o mai completa veniturile de la
  vreun angajator din Romania!!!

  O dau si la presa, ca-i PREA de tot!

  MyJob asta nu-i chestia aia cu scandalul fondurilor europene, cheltuite de
  Vacaroiu Junior? ;))
  (scuze daca ma insel! ;))

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/MCfFmA/SOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM