[Chris Kempling este inca o victima a campaniei impotriva normalitatii, dusa
de Noua Ordine Mondiala. Politia Gandirii este de data aceasta din Canada -
tara in care "casatoriile" intre perversi sunt pe cale de a fi legalizate
definitiv de Parlament - si se numeste British Columbia College of Teachers.
Colegiul l-a condamnat pentru declaratii impotriva homosexualitatii, facute
in particular, si pentru taria de a-si afirma convingerile religioase, tot
in particular si  in ciuda tuturor necazurilor. Organizatii ca aceasta
incearca sa creeze o cultura a fricii, in care nimeni sa nu ridice vocea
impotriva “liniei partidului”, sau a religiei oficiale, care este
corectitudinea politica. A.M.]

 ---------------------------
Text de dr. Chris Kempling

In Canada, este tot mai dificil sa vorbesti in public despre schimbarea
orientarii sexuale sau sa faci observatii critice la adresa
homosexualitatii. Activistii gay au inregistrat un succes in implementarea
agendei lor, prin normalizarea acestui comportament, si lucreaza din
rasputeri la reducerea la tacere a oricarei opozitii. Recent au fost acuzati
câtiva lideri religiosi, printre care si episcopul romano-catolic de
Calgary, Fred Henry. El a fost convocat in fata Tribunalului pentru
Drepturile Omului din Alberta, pentru o pastorala citita de la amvonul
bisericii sale. In principiu, scrisoarea prezenta invatatura romano-catolica
privind comportamentul sexual imoral, si a ajuns in presa prin intermediul
unei persoane neautorizate. Episcopul a fost avertizat de catre autoritatile
fiscale canadiene sa se abtina de la comentarii asupra casatoriei, altfel
biserica lui putând pierde dreptul de exceptare de la plata impozitelor.

Exista si alte exemple. Cel mai mare district scolar din provincia British
Columbia, cel din suburbia Surrey a orasului Vancouver, a fost actionat in
instanta de catre unul dintre angajatii sai, un educator de gradinita
homosexual care dorea sa foloseasca la ore materiale ce promovau
"casatoriile" gay. Curtea Suprema a decis in final ca decizia autoritatilor
scolare de a interzice folosirea acelor materiale fusese influentata de
credinta religioasa a unor educatori si parinti, si a solicitat consiliului
educational sa re-evalueze materialele, fara nici o partinire religioasa.
Educatorul in cauza a fost furios când consiliul scolar a respins din nou
acele carti pentru ca doua din ele nu se mai tipareau iar o a treia continea
o greseala gramaticala.

Doua lesbiene actioneaza acum din nou consiliul scolar in instanta pentru ca
acesta ar fi permis unor parinti credinciosi crestini, sikh si hindusi,
sa-si exprime intr-o adunare publica ingrijorarea legata de acele carti,
cele doua lesbiene neagreand observatiile lor. Cazul va fi discutat in
august 2005 de Tribunalul provincial pentru Drepturile Omului.

Un alt profesor homosexual a depus o reclamatie la acelasi Tribunal pentru
Drepturile Omului. El incearca sa forteze Ministerul Educatiei din British
Columbia sa schimbe intreaga programa scolara din provincie, pentru toate
clasele si pentru toate materiile, in sensul includerii unor "studii homo"
si "modele homo". Daca va reusi, aceasta se va aplica inclusiv elevilor din
scolile cu profil confesional, intrucât toate scolile confesionale private
care accepta finantare de la stat trebuie sa dovedeasca faptul ca folosesc
programa oficiala.

Fidelitatea fata de principii se pedepseste penal

Exista de asemenea cazul meu. Pe 9 mai 2002 s-a decis eliminarea mea din
Consiliul Profesoral al provinciei British Columbia. Motivul? Imi exprimasem
opiniile intr-un ziar local. Intre aprilie 1997 si iulie 2000 scrisesem un
articol si sase scrisori catre editorul unui ziar din orasul meu, discutând
despre pericolul promovarii agendei politice a homosexualilor. Am furnizat
informatii publice privind promiscuitatea si raspândirea bolilor in rândul
homosexualilor, informatii care aparusera anterior si in publicatiile de
specialitate. Am afirmat ca multe religii considera homosexualitatea ca
fiind imorala, ca aceasta ar putea fi cauzata de influente psiho-sociale
negative si ca nu este nimic de aplaudat la ea.

Am afirmat si ca refuz sa fiu un invatator fals, compromitându-mi credinta
prin predarea unor informatii despre care Scriptura afirma clar ca sunt
imorale. Nu am afirmat aceasta la scoala, la ore, ci in paginile de
editorial ale unui ziar local. Am crezut ca pagina pentru editoriale este un
loc unde orice canadian are dreptul sa-si exprime punctul de vedere,
indiferent de altora le place sau nu.

Apreciez libertatea presei si considera ca in presa trebuie sa apara toate
punctele de vedere, inclusiv cele contrare opiniilor noastre. Insa, asa cum
a afirmat cândva un om pe nume Heyward Broun, "toata lumea sprijina
vorbirea libera in momente de acalmie, când nu exista implicatii". Asta e
foarte adevarat.

Am facut recurs impotriva deciziei Curtii Supreme, dar am pierdut, in
februarie anul trecut. Daca instantele vor sustine acest verdict, profesorii
nu vor mai putea sa le scrie in particular superiorilor lor pentru a pune in
discutie sursele pentru programa scolara, si nici nu vor mai putea sa le
scrie in particular oficialilor alesi in chestiuni de interes public. Nu vor
mai putea nici sa abordeze problema homosexualitatii in materialele de
studiu post-universitar. Eu am fost penalizat pentru ca am facut aceasta.
M-am confruntat cu o inacceptabila incalcare a libertatii de exprimare, a
libertatii de constiinta si a libertatii de expresie intelectuala.

Colegiul nu a prezentat nici o plângere pentru ce scrisesem eu, nici de la
profesori, nici de la elevi sau parinti si, cel mai important, nici de la
vreun homosexual. Cei care nu au fost de acord cu mine s-au exprimat
scriindu-i la rândul lor editorului ziarului, lucru pe care il privesc ca
pe un drept al lor.

Liga Catolica pentru Drepturile Civile, Asociatia Juridica Crestina, Uniunea
Evanghelica din Canada si Asociatia Profesorilor Crestini s-au reunit pentru
a forma Alianta pentru Libertate Religioasa in Canada si pentru a ma ajuta
sa ma apar. Sunt de asemenea sustinut si de sindicatul meu, Federatia
Profesorilor din British Columbia. Cazul a fost audiat pe 21-22 aprilie
2005, dar decizia nu fusese comunicata la data redactarii acestui material.
Alaturi de Colegiul Profesorilor, impotriva mea s-a raliat Asociatia pentru
Libertati Civile, care considera ca ar trebui sa fiu suspendat daca nu imi
cer scuze in public, precum si Asociatia Angajatilor din Scolile Publice.

Eforturile pentru reducerea mea la tacere continua

Supervizorii mei au decis si ei sa ma reduca la tacere. Mi-au aplicat mai
multe penalizari pentru ca am vorbit liber, inclusiv pentru publicitatea pe
care mi-am facut-o, eu oferind consiliere pentru schimbarea orientarii
sexuale. Pe 31 martie 2005 mi s-a solicitat sa compar in fata Consiliului
Educational din Quesnel si sa explic de ce am criticat in public decizia
guvernului de a legaliza casatoriile homosexuale, in calitatea mea de
purtator de cuvânt al partidului din care fac parte. Am fost suspendat fara
plata pentru trei luni, chiar daca nu a existat nici o reclamatie din partea
unui homosexual pentru ceea ce scrisesem. Consiliul scolar a ignorat
prevederea din contract care stipuleaza interzicerea discriminarii la adresa
angajatilor pe motive de apartenenta sau activitate politica. Am inaintat o
plângere impotriva consiliului scolar pentru discriminare religioasa si
politica.

Presedintele Comitetului de Consultanta Stiintifica al NARTH [Asociatia
Nord-Americana pentru Cercetarea si Terapia Homosexualitatii
http://www.narth.com/ ], dr. A. Dean Byrd, analizeaza in prezent
posibilitatea de a se prezenta ca martor expert in favoarea mea la audierile
care vor avea loc pe 25 octombrie 2005 la Quesnel.

Lumea este destul de interesata de cazul meu. Pe 4 martie 2005 m-am adresat
Comisiei ONU pentru Drepturile Omului de la New York. Pe 6 iunie 2005 am
fost invitat la Ottawa pentru a vorbi in fata Comitetului Camerei
Deputatilor care analizeaza impactul legalizarii casatoriilor intre
homosexuali. Acest Comitet este dominat de sustinatori ai acestei
legalizari, iar autoritatile doresc sa aiba deja o lege nationala privind
casatoriile intre homosexuali pâna in vara. Treizeci si cinci dintre
membrii guvernului se opun insa noii legi, iar votul lor ar putea duce la
caderea guvernului si la alegeri anticipate in Canada.

Populatia este foarte impartita si nesigura cu privire la acest subiect.
Sincer vorbind, am avut o perioada dificila de noua ani de zile in care am
vorbit impotriva agendei politice a homosexualilor. Continui sa fac aceasta
pentru ca imi pasa de copii si pentru ca doresc sa se stie ca exista
informatii precise privind schimbarea orientarii sexuale. Mai mult, este
foarte neplacut sa fii penalizat pentru ca iti faci reclama la niste
servicii pentru care posezi calificarea necesara, sau pentru ca vorbesti in
numele partidului din care faci parte.

In prezent am o slujba temporara ca sofer de camion, pentru a ma putea
intretine. Cei care doresc sa contribuie la campania de aparare in favoarea
mea o pot face astfel: Christian Public School Teachers Legal Defense Fund,
c/o Mr. Jim Sagert, Trustee, 798 Beaubien Avenue, Quesnel, BC Canada, V2J
1S5. (traducere si adaptare de Bogdan Mateciuc, AlterMedia)