Maicuta asasinata prin crucificare

O maicuta in varsta de 23 de ani, de la Manastirea "Sfanta Treime"
din comuna vasluiana Tanacu, a murit in chinuri groaznice, dupa ce a
fost tinuta trei zile legata cu lanturi pe o cruce de lemn, fara
mancare si cu un calus in gura, de catre preotul duhovnic al
manastirii si alte patru maicute. Preotul Petru Corogeanu (29 de ani)
a sustinut in fata anchetatorilor ca a recurs la aceasta metoda
pentru a scoate duhul rau din trupul tinerei maicute. Potrivit
politistilor, in 10 iunie, Corogeanu, ajutat de alte patru maicute,
au sechestrat-o pe Maricica Irina Cornici intr-o chilie, legand-o de
maini si de picioare cu sfori. In 13 iunie, din cauza manifestarilor
violente ale tinerei, acestia au legat-o cu lanturi de o cruce de
lemn si i-au pus un calus in gura facut dintr-un prosop. Maicuta a
fost tinuta pe cruce timp de trei zile, fara mancare intr-un pridvor
unde era foarte racoare, ea murind in seara de 15 iunie. "Era bolnava
si era bolnava de duhuri rele. Am facut rugaciuni. A fost trei zile,
da, legata pentru violenta pe care o facea si daca s-a intamplat sa
intre in coma si sa faca infarct... Din punct de vedere duhovnicesc
am facut un lucru corect, foarte corect. I-am facut slujbe trei zile
la rand, de dezlegare, molifte, se poate spune si exorcizare. Nu i-am
rupt capul, nu i-am rupt nimic, decat la maini si la picioare", a
declarat staretul Daniel de la Manastirea "Sfanta Treime" din comuna
Tanacu.