Imi place ca Seres (fost jurnalist, si anume intr-un trust de presa care s-a
ocupat MULT de scandalul de la Rosia Montana) "nu stie" ce actionariat are Deva
Gold!!! Daca observati, IAR vine o "asociere in scopul de a exploata haldele"
;)))

Codruta

http://www.averea.ro/display.php?data=2005-08-08&id=5376

Exploatarea aurului in subteran la Brad se va inchide "intr-un timp relativ
scurt", a declarat, ieri, la Targu-Jiu, ministrul Economiei, Codrut Seres. El a
precizat ca rentabilitatea exploatarii miniere a scazut o data cu scaderea
concentratiei de minereu aurifer, informeaza Mediafax. "Din cate stiu eu, acolo
aurul este exploatat de pe vremea romanilor, iar acum concentratia minereului
aurifer nu mai face rentabila activitatea miniera", a spus Seres. Ministrul a
afirmat ca in momentul de fata la Brad se realizeaza prospectiuni geologice
pentru se putea observa daca o asociere a exploatarii miniere cu o firma
privata este benefica sau nu pentru exploatarea aurului in halde de suprafata.
"Din cate stiu exista interes pentru exploatarea de suprafata din partea firmei
Deva Gold, care nu stiu ce actionariat are", a declarat ministrul Economiei.
Filiala Brad a Companiei Minvest Deva a disponibilizat, in acest an, 500 de
per--soane, ceea ce reprezinta aproape jumatate din numarul de personal
existent la 1 ianuarie 2005. In prezent, in cadrul filialei isi mai desfasoara
activitatea 400 de angajati. (F.M.)

www.sustrain.info

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h73rbuu/M=323294.6903899.7846637.3022212/D=groups/S=1705043395:TM/Y=YAHOO/EXP=1123469654/A=2896129/R=0/SIG=11llkm9tk/*http://www.donorschoose.org/index.php?lc=yahooemail";>DonorsChoose.
 A simple way to provide underprivileged children resources often lacking in
public schools. Fund a student project in NYC/NC today</a>!</font>