From: "anda" <[EMAIL PROTECTED]>
(pentru cei care au probleme cu yahoo: anda @ ccs.ro)

 **//Dragi colisteni,
Azi dimineata in jurul orei 7:00 hingherii au trecut pe strazi in zona Calea
Plevnei si au aruncat otrava (casolete cu mancare) in CURTILE oamenilor. In
CURTE nu pe strada, reusind sa omoare in chinuri doi din cei trei caini ai
unui amic.
Acest amic a sosit in jurul orei 9:00, a vazut cu durere ce s-a intamplat, a
reusit sa salveze cel de al treilea catel ducandu-l la cabinet veterinar
dupa care , furios, a inceput sa sune toti prietenii posesori de caini
rugandu-i si punandu-le aceeasi intrebare, intrebare pe care v-o pun eu
dumneavoastra acum:
 *
Cui se poate adresa  sa reclame ceea ce s-a intamplat, avand in vedere ca
cei trei catei _nu erau vagabonzi_, nu erau in STRADA ci in CURTE
(proprietate privata). Nu merg mai departe sa spun ca si vagabonzi sa fi
fost nu ar trebui omorati in chinuri. De fapt nu ar trebui omorati ci
castrati si, in felul acesta, nu s-ar mai inmulti, dar asta e deja alta
discutie.
 *
Stie si stiu si eu ca exista Legea 60 din 24 martie 2004 privind ratificarea
Conventiei europene pentru protectia animalelor de companie, semnata de
Romania la Strabourg la 23 iunie 2003, lege publicata in M.Of. 400 din 5 mai
2004.

 NU stiu daca mai exista si alte reglementari in vigoare, nu stiu in ce baza
legala functioneaza  Serviciul de Ecarisaj - (hingherii din cate stiu) in
cadrul Primariei Bucuresti.*Asa ca va rog sa ma ajutati TOATE reglementarile
legale, in vigoare avand in vedere ca fiind legale sunt si publice.*

 Si fac si urmatoare speculatie....hingherii arunca casolete cu mancare prin
curti, curtile mai pot fi si comune, trece unul, altul mai da un sut
casoletelor, continutul se imprastie prin locurile de joaca pentru copii,
copii se joaca si baga in gura tot ce gasesc...si se intampla o tragedie.

 Va multumesc in avans.Ma puteti contacta direct pe adresa de email .
Multumesc si moderatorului pentru publicarea acestui mesaj.

 Anda Avramut

www.sustrain.info

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12hbb3rr8/M=362343.6886681.7839642.3022212/D=groups/S=1705043395:TM/Y=YAHOO/EXP=1124992234/A=2894352/R=0/SIG=11fdoufgv/*http://www.globalgiving.com/cb/cidi/tsun.html";>Help
 tsunami villages rebuild at GlobalGiving. The real work starts now</a>.</font>