Iata ca a mai trecut un an.
Cel ce va veni va fi mai bun, mai plin si mai interesant.
De sarbatori sa va fie casa plina, sa aveti bucurie, liniste si odihna. Si fie
ca anul care va veni sa fie unul plin de realizari si de bani (cat mai multi).

Sarbatori fericite si la multi, multi ani!!

Concedii frumoase!

Florin

--
Florin Pîca
GSM: 00-40-(0)745 - 383 294

Litania impotriva Fricii, incantatie din ritualul Bene Gesserit (Dune by Frank
Herbert):

"Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea
desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin
mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi
in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu."

Messengers:

Clean water saves lives.  Help make water safe for our children.
http://us.click.yahoo.com/YNG3nB/VREMAA/E2hLAA/DXOolB/TM