In "era GoogleEarth", iata ce le mai k**a mintea unor dinosauri nostalgici!!!

http://www.gandul.info/2006-02-22/harta_romaniei

O asemenea stupizenie n-am mai auzit de MULT!!! sunt curioasa CE se va intampla
daca imi cumpar o harta turistica cu ceva munti de prin RO, sa zicem, din Cehia
sau Austria! sau ce patzesc daca intru pe vreun site strain - cu munti
romanesti!!! :-PPP

PLUS ca, daca se va aplica kestia aia cu SRL-ul, IAR o luam peste nas, la
"Capitolul Concurenta" ;)).

Domne! pe CE isi iau astia banii? ca sa se scobeasca in nas scotzand legi
aberante??? io cred ca se plictisesc! - sa le mai scada din salarii,
acolooo.... "cainele turbeaza de viata prea buna"...

Pun mesajul si pe info_culture, pentru ca tocmai s-a lansat Strategia aia
Nationala care prevede inventarierea prin GIS a monumentelor istorice -
heheheeee... sa se mai bucure si dansii, cei de la MCC, de ce "colegi
dãshteptzi" au pe la alte Ministere! asha, tovarashi! unii cu munca, proiectele
si transpiratia, altii cu foloasele pe de-a'n moaca! iac'asha! :-P.

www.arin.ro