Interesant... Nu stiam de unitatea patronala dintre RDS si Astral. Sincer nu
prea cred ca se sapa reciproc pe unde pot. Si stiu sigur ca Astral a fost
cumparata de UPS, o corporatie multi-nationala. Oricum chestia este ca nici
Romtelecomul nu e sfant atata timp cat a preluat de la stat cum a preluat
unele chestii (adica OTE a preluat) si acuma se pune in loc de ANRC, care
fie vorba intre noi nu prea misca nimica. La capitolul calitate servicii
internet stam dezastru si la Romtelecom si al RDS si la Astral. La relatii
cu clientii la fel peste tot. Ca de suntem in Romania unde clientul nostru
este sclavul nostru!
Eu mai sper ca din lupta corporatista sa iese ceva bine si pentru noi
clientii.
Apropo de reclama RDS (de acord mincinoasa la calitatea serviciilor - vedeti
reclama pirat Erdeesh de pe net! -mai putin injuraturile-) dar si Romtelecom
nu se lasa mai jos la minciuna in reclame TV (a se vedea ultimele reclame).
Chestia cea mai haioasa din reclama RDS pentru mine este ca la final in mana
vi se pare ca tine o factura RDS, dar... sincer arata a fi una de Romtelecom
si in nici un caz de RDS!!!! Daca e asa chiar ca e erdeesh! Apropo cica
RDS-ul a anuntat ca a contribuit la identificarea si pedepsirea (nu stiu in
ce forma) a celor care fac reclamele de pe net la firma Erdeesh. Asta apropo
de libertatea de exprimare la noi in tara....

Calin