http://www.averea.ro/display.php?data=2006-02-24&id=276

Mircea Geoana a acuzat ieri ca persoana care coordoneaza campania publicitara
de la Rosia Montana este Felix Tataru, cel care a realizat campania
prezidentiala a lui Traian Basescu. Geoana a atentionat ca in joc sunt multi
bani si ca PSD se uita cu atentie la dedesubturile pornirii acestei campanii.
(C.S.) .

==================
Din partea mea:

Nu stiu cum de i-a apucat pe pesedisti o grija brusca fatza de Rosia Montana
(in conditiile in care Ministrul Culturii de atunci nu prea murea de grija ei -
nici al Mediului sau al Industriilor, de altfel).

Dar va rog sa va uitati in Academia Catavencu de saptamana asta, la articolul
din pagina 18 ("O poveste adevarata despre Scufita Rosie Montana si Ca lupul de
publicitate cel rau"), ca sa va dati seama CE implica "costurile campaniei de
publicitate" si cat de mult "cred in proiect" cei care au proiectat aceasta
campanie ;)).

Profit de ocazie ca sa-i mai felicit o data pe baietii de la Catavencu! ;)

www.arin.ro