ale aceluiasi fapt, in doo ziare diferite!

http://www.adevarulonline.ro/2006-07-29/Bucuresti/politist-muscat-de-o-femeie_193015.html

http://www.expres.ro/article.php?artid=266820

Io cre' ca astia care au scris iereau cu mintea pã la efectele "actiunii Civic
Media" - ca de AIA au scris cam dupe ureche... :-P

Oricum, cel mai mult imi place, de DEPARTE, articolul din Adevarul : contine
crampaie de viata, nene! si mai e si foarte plastic: ia uite, deja ma gandesc,
myammm... myammm... la "politist sfasiat de o femeie"... tocmai mi-am amintit
ca azi n-am prea mancat... :-ppp

In plus, cand ma gandesc la mineriade si alte golanii, ma simt razbunata
imaginandu-mi "un grup de muncitori agresati" de doi batranei!

Cornane dentare, si carje din toata tzara! uniti-va!!!

Pã iei, bre! pã iei, pã mama lor!!! :-ppp

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro