Imi permiteti sa ma prezint ? Va rog intrati in situl meu
http://www.g-gane.homepage.t-online.de la rubrica Contact, sau putei citi
cartile mele, conferintele mele si multe altele, am 82 de ani, trei inchisori
in Romania, interdictie de a practica meseria de avocat, dati afara din casa,
oprimari si..si..si.
numai bine
ggane.

 Cine..teroristi/Demonstratii?/Colab.Dar noi?

  Multumesc, Domnule Iliescu, ati raspuns si pt.mine..

  Poate ne spune Domnul Gane ce fel de pregatire si experienta are ca sa se
  se considere expert si stapin al singurului adevar si daca poate sa-si dea
  seama ca in lumea de astazi a informatiei si profesionalismului este complt
  deplasat si penibil sa lansezi afirmatiide genul "orice alte comentarii si
  idei sunt de rea credinta.

  Eu sustin ca dansul este de rea credinta..ca ignora istoria si contextul
  social-politic,
  , complexitatile si drepturile oamenilor la viata ..iar de ideea de
  toleranta si compromsiuri pt.buna convetuire sunt sigura ca dansul nu a
  auzit sau o considera de "rea credinta'...

  IN alta ordine de idei, as vrea sa stiu, Domnule Gane, daca aveti destul
  respect pt.adevar si drepturile oamenilor sa traiasaca fara amenintari ..
  daca dvoastra sunteti printre cei care in anii 80 ii catalogati pe toti cei
  care -in emigratie -
  tineau la cultura romana si organizau cu greu cite un eveniment sau altul
  din dragoste pentru lucrurile bune si frumaose romanesti cu care crescusera
  chiar si sub comunism.., colaboratori securitati si chiar spioni ..si
  instigati la acte de terorism impotriva lor, pe ascuns...nepasindu-va cu
  nimic de drepturile lor de a se organiza sau ale comunitatilor de a se
  dezvolta in spirit civic, democatic, constructiv ca apoi chiar sa poata
  ajuta tara cind a fost nevoie???(si cind asemenea persoane de care vorbesc
  si care stiu ca se declarau ba legionari ba monarhisti..dar majoritatea
  erau niste amatori..cu slaba educatie si nerealizati in societatea tarii
  unde au emigrat...
  nu au fost pregatite sa ajute nici macar opozitia din tara ..decum sa o
  invete democratie si organizare politica si administrativa mai buna?)

  Etzxe un subiect important al istoriei care trebuie neaparat lamurit; nu ca
  este mai urgent si apasator decit distrugerile de vieti din Orientuyl
  Mijlociu....dar asa ca am avzut numele dvoastra, va-m mai scris o dat
  direct rugandu-va sa ne dati citeva informatii despre organizarea romanilor
  din Germania..dar nu ati raspuns..ca si cum asa ceva nu va interesa..Acum
  incep sa inteleg de ce si ca niic nu ati putea sa faceti o descriere
  obiectiva, pertinenta si profesionsita la orice subiect..asa ca desigur nu
  va mai cer asa ceva..Dar adevarul despre ceea ce ati facut dvaostra sau
  altii care v-ati declarat reprezentanti de comunitati sau de organizatii va
  trebui sa-l spuneti la un moment DAAC VETI VREA SA SE STIE ADEVARUl...Si
  dac nu veti vrea el tot se va afla...dezvalui in timp..

  Suntem destui umanisti care tinem la adevar si la explicatiile la care
  poporul roman are dreptul ca sa inteleaga de ce nu s-a ales cu o
  diaspora..si acum ne judeca pe toti amarnic...mai ales ca scuzele ca
  "securistii ne-au infiltrat si dezbinat" nu au cum SAU NU AR FI TREBUIT sa
  stea in picioare in fata unor patrioti adevarati si intelepti.

  Cel putin asa cred eu..

  Daca e vorba de adevarata dragoste de tara si nu de vanitati personale,
  aceasta trebuia sa-i adune..sa-i ajute sa colaboreze, sa reprezinte un
  model..Sa stimuleze cit mai multa participare si nu sa respinga pe altii
  pt.ca ar fi "de rea credinta" numai pt.ca ar avea opnii diferite sau
  inclinatii diferite..sau obsinuinte diferite..sau lipsa lor..

  Ar fi bine sa va auzim parerea la obiect..asupra acestor probleme ..ca cele
  cu Izraelul nu ne ajuta citusi de utin si nu deveniti nic dvasotra niic noi
  guvernantii lumii in halul de pitit in care suntem..si cu capoul in nori,
  preopucapti de problemel oemniiri dar incapabili sa ne facem ordine in
  ograda..decumsa constituim asociatii largi care sa aibe vreo parere
  politica la un monent dat sau altul care sa se auda pe undeva pe mai sus..A
  propos, ce organizatie romano-germana stie sa fac lobby pt.nevoile Romaniei
  si face in asa fel incit sa se stie public..sa intre in media
  romaneasca..daca nu chiar si in cea germana..cum ar trebui? E vreuna? Asta
  as vera sa stiu..si daca va declarati si acum important in comunitatea
  romana din Germania sigur ati sti si ne-ati spune..Ca va pasa de Romania,
  nu-i asa? Sau Israelul e totul in ziua de aiz?

  Rodica Perciali

  Romanian Museum, Romanian-American League - Philadelphia, Princeton NJ,
  Brasov - www.romanianculture.us